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~person:"Benkenstein, Martin"
~person:"Laroche, Michel"
~person:"Loureiro, Sandra Maria Correia"
~person:"Pelsmacker, Patrick de"
~person:"Phau, Ian"
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~subject:"Economics of information"
~subject:"Konsumentenverhalten"
~subject:"Marktforschung"
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~type_genre:"Hochschulschrift"
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Economics of information
Konsumentenverhalten
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Theorie
4
Theory
4
Deutschland
3
Germany
3
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Comparison
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Economic culture
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Informationsökonomik
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Kunde
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Markenimage
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Marketing
2
Perception
2
Vergleich
2
Wahrnehmung
2
Welt
2
Wirtschaftskultur
2
World
2
Anreiz
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Automotive industry
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Automotive market
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Baugleichheit
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Beeinflussung
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Brand
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Brand management
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China
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Competitive strategy
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Cruise
1
Cultural identity
1
Decision
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Delphi technique
1
Delphi-Methode
1
Dienstleistung
1
Dienstleistungsqualität
1
Division of labour
1
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Type of publication
All
Book / Working Paper
6
Article
4
Type of publication (narrower categories)
All
Bibliography included
Hochschulschrift
Reprint
Article in journal
253
Aufsatz in Zeitschrift
253
Aufsatz im Buch
22
Book section
22
Collection of articles of several authors
8
Sammelwerk
8
Thesis
4
Bibliografie enthalten
3
Graue Literatur
3
Non-commercial literature
3
Arbeitspapier
2
Conference paper
2
Konferenzbeitrag
2
Working Paper
2
Forschungsbericht
1
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Language
All
English
6
German
5
Author
All
Benkenstein, Martin
Laroche, Michel
Loureiro, Sandra Maria Correia
Pelsmacker, Patrick de
Phau, Ian
Swait, Joffre
Herrmann, Andreas
10
Gröppel-Klein, Andrea
9
Keller, Kevin Lane
8
Kroeber-Riel, Werner
8
Hoffmann, Stefan
7
Albers, Sönke
6
Fantapié Altobelli, Claudia
6
Orth, Ulrich R.
6
Homburg, Christian
5
Roosen, Jutta
5
Spann, Martin
5
Spiller, Achim
5
Tomczak, Torsten
5
Wangenheim, Florian von
5
Warde, Alan
5
Aaker, Jennifer
4
Boztuğ, Yasemin
4
Diller, Hermann
4
Elliott, Richard
4
Esch, Franz-Rudolf
4
Hammerschmidt, Maik
4
Heidenreich, Sven
4
Hennig-Thurau, Thorsten
4
Hill, Ronald Paul
4
Kirchgeorg, Manfred
4
Rudolph, Thomas
4
Tadajewski, Mark
4
Theuvsen, Ludwig
4
Toporowski, Waldemar
4
Vogt, Bodo
4
Weinberg, Peter
4
Balderjahn, Ingo
3
Bauer, Hans H.
3
Bekmeier-Feuerhahn, Sigrid
3
Benlian, Alexander
3
Bernheim, Bert Douglas
3
Burmann, Christoph
3
Bänsch, Axel
3
Böcker, Franz
3
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less ...
Institution
All
Universität Rostock / Institut für Marketing & Innovationsmanagement
1
Universität Rostock / Wirtschafts- und Sozialwissenschaftliche Fakultät
1
Published in...
All
Cross-cultural and critical perspectives on brands
2
Gabler Edition Wissenschaft / Marketing und Innovationsmanagement
2
Brand management ; Vol. 1
1
Brand management ; Vol. 4
1
Gabler-Edition Wissenschaft / Marketing und Innovationsmanagement
1
Source
All
ECONIS (ZBW)
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1
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1
Brands as signals : a cross-country validation study
Erdem, Tülin
;
Swait, Joffre
;
Valenzuela, Ana
-
2009
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003785269
Saved in:
2
Stadionatmosphäre als verhaltenswissenschaftliches Konstrukt im Sportmarketing : Entwicklung und Validierung eines Messmodells
Uhrich, Sebastian
-
2008
-
1. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003731512
Saved in:
3
Interactive effects of appeals, arguments, and competition across North American and Chinese cultures
Teng, Lefa
;
Laroche, Michel
-
2009
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003785576
Saved in:
4
Consuming luxury brands : the relevance of the "rarity principle"
Phau, Ian
;
Prendergast, Gerard P.
-
2010
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003922855
Saved in:
5
Berands as signals : a cross-country validation study
Erdem, Tülin
;
Swait, Joffre
;
Valenzuela, Ana
-
2010
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003924145
Saved in:
6
Anreizbasierte Kundenempfehlungen : Forschungsbeiträge zum Forschungsstand und zu den Wirkungen auf den Empfehlenden
Neumann, Madlen
-
2015
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011504374
Saved in:
7
Stated choice methods : analysis and application
Louviere, Jordan J.
;
Hensher, David A.
;
Swait, Joffre D.
-
2000
-
1. publ.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001484120
Saved in:
8
Baugleiche Produkte aus Konsumentensicht : Auswirkungen auf die Dachmarken
Smoczok, Michael
-
1999
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001352263
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9
Die Beurteilung der Fertigungstiefe aus Konsumentensicht : Erklärungsansätze, empirische Validierung und Implikationen am Beispiel der Automobil-Industrie; Abschlußbericht zum DFG-...
Benkenstein, Martin
-
1995
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014273035
Saved in:
10
Qualität komplexer Dienstleistungsbündel : Operationalisierung und empirische Analysen der Qualitätswahrnehmung am Beispiel des Tourismus
Zielke, Katja
-
2004
-
1. Auflage
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001939283
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