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Theory
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Germany
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Undetermined
16
Free
5
Type of publication
All
Article
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Book / Working Paper
57
Type of publication (narrower categories)
All
Aufsatz im Buch
51
Book section
51
Article in journal
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Aufsatz in Zeitschrift
35
Aufsatzsammlung
19
Collection of articles of several authors
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Sammelwerk
17
Handbook
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Handbuch
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Bibliografie enthalten
12
Bibliography included
12
Case study
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Fallstudie
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Lehrbuch
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Textbook
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Working Paper
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Arbeitspapier
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Fallstudiensammlung
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Festschrift
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Hochschulschrift
1
Interview
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Research Report
1
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Language
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German
125
English
23
Undetermined
1
Author
All
Bruhn, Manfred
Guiso, Luigi
181
Brunello, Giorgio
153
Jappelli, Tullio
142
Homburg, Christian
140
Checchi, Daniele
134
Han, Heesup
128
Huber, Frank
127
Ichino, Andrea
125
Frey, Luigi
124
Usman, Osly
124
Bauer, Hans H.
122
Belk, Russell W.
117
Herrmann, Andreas
116
Bratti, Massimiliano
114
Fazio, Antonio G.
108
Schivardi, Fabiano
108
Wiedmann, Klaus-Peter
108
Grunert, Klaus G.
106
Mattila, Anna S.
106
Sestito, Paolo
100
Sheth, Jagdish N.
98
De Blasio, Guido
95
Kumar, V.
95
Lusk, Jayson L.
95
Forte, Francesco
93
Lotti, Francesca
92
Pistaferri, Luigi
91
Phau, Ian
90
Vivarelli, Marco
89
Dwivedi, Yogesh Kumar
88
Pastore, Francesco
88
Sabatini, Fabio
88
Verhoef, Peter C.
88
Grewal, Dhruv
86
Gierl, Heribert
84
Walsh, Gianfranco
84
Nannicini, Tommaso
81
Vrontis, Demetris
81
Nijkamp, Peter
80
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Institution
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Deutscher Taschenbuch-Verlag <München>
1
Verlag Franz Vahlen
1
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Die Unternehmung : Swiss journal of business research and practice ; Organ der Schweizerischen Gesellschaft für Betriebswirtschaft (SGB)
8
Forum Dienstleistungsmanagement
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Marketing : ZFP ; journal of research and management
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Vahlens Handbücher der Wirtschafts- und Sozialwissenschaften
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Handbuch Kundenbindungsmanagement : Strategien und Instrumente für ein erfolgreiches CRM
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SpringerLink / Bücher
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Wissenschaft & Praxis
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dtv / Beck-Wirtschaftsberater im dtv
4
European journal of marketing : EJM
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Kundenintegration : Forum Dienstleistungsmanagement
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Handbuch Kundenbindungsmanagement
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Interaktive Wertschöpfung durch Dienstleistungen : strategische Ausrichtung von Kundeninteraktionen, Geschäftsmodellen und sozialen Netzwerken
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Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : ZfbF
2
Schriftenreihe Unternehmensführung und Marketing
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Service Value als Werttreiber : Konzepte, Messung und Steuerung
2
Zeitschrift Führung + Organisation : ZfO
2
dtv / Beck-Wirtschaftsberater
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Aktuelle Beiträge zur Markenforschung : Tagungsband des 3. Internationalen Markentags
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Arbeitspapiere / Institut für Marketing, European Business School
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Arbeitspapiere / Wissenschaftliche Gesellschaft für Marketing und Unternehmensführung e. V.
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Basler Schriften zum Marketing
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Commodity Marketing : Grundlagen, Besonderheiten, Erfahrungen
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Consumer-brand relationships : theory and practice
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Customer Relationship Management : neue CRM-Best-Practice-Fallstudien und -Konzepte zu Prozessen, Organisation, Mitarbeiterführung und Technologie
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Die Betriebswirtschaft : DBW
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Gabler Wissenschaft & Praxis
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Grundlagen des CRM : Strategie, Geschäftsprozesse und IT-Unterstützung
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USB Cologne (EcoSocSci)
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EconStor
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Differentiating customer engaging behavior by targeted benefits : an empirical study
Braun, Corina
;
Batt, Verena
;
Bruhn, Manfred
;
Hadwich, …
- In:
The journal of consumer marketing
33
(
2016
)
7
,
pp. 528-538
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011642245
Saved in:
2
Antecedents and consequences of the quality of e-customer-to-customer interactions in B2B communities
Bruhn, Manfred
;
Schnebelen, Stefanie
;
Schäfer, Daniela B.
- In:
Industrial marketing management : the international …
43
(
2014
)
1
,
pp. 164-176
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010359357
Saved in:
3
Complaint management on social networking platforms : an examination of inconsistent complaint behaviour and the identification of potential reduction strategies
Bruhn, Manfred
;
Papen, Marie-Christin
;
Zingg, Dominique
- In:
Marketing : ZFP ; journal of research and management
37
(
2015
)
4
,
pp. 201-206
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011561018
Saved in:
4
Integrated marketing communication : from an instrumental to a customer-centric perspective
Bruhn, Manfred
;
Schnebelen, Stefanie
- In:
European journal of marketing : EJM
51
(
2017
)
3
,
pp. 464-489
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011698206
Saved in:
5
Markenkommunikation auf Social Media-Plattformen : Anforderungen aus Konsumentensicht und deren Einfluss auf Zielgrössen des Markenmanagements
Bruhn, Manfred
;
Schäfer, Daniela B.
;
Schoenmüller, Verena
- In:
Die Unternehmung : Swiss journal of business research …
66
(
2012
)
1
,
pp. 64-84
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009528926
Saved in:
6
Authenticity in branding - exploring antecedents and consequences of brand authenticity
Fritz, Kristine
;
Schoenmueller, Verena
;
Bruhn, Manfred
- In:
European journal of marketing : EJM
51
(
2017
)
2
,
pp. 324-348
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011661690
Saved in:
7
Swissness communication and its impact on consumer-brand relationships
Bruhn, Manfred
;
Batt, Verena
- In:
Die Unternehmung : Swiss journal of business research …
69
(
2015
)
2
,
pp. 116-131
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011294571
Saved in:
8
How do different types of customer engagement affect important relationship marketing outcomes? : an empirical analysis
Braun, Corina
;
Hadwich, Karsten
;
Bruhn, Manfred
- In:
Journal of customer behaviour
16
(
2017
)
2
,
pp. 111-144
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011745812
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9
Analyse von Kundenabwanderungen : Forschungsstand, Erklärungsansätze, Implikationen
Bruhn, Manfred
;
Michalski, Silke
- In:
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche …
55
(
2003
)
5
,
pp. 431-454
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001779223
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10
Markentreue setzt eine starke Marke voraus : die zu pflegen ist eine zentrale Herausforderung
Bruhn, Manfred
- In:
Erfolg in Zeiten des Wandels : BMW im Gespräch …
,
(pp. 022-038)
.
2006
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003346546
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