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~person:"Füller, Johann"
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Social web
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2
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2
Innovationsmanagement
2
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2
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Arbeitsverhalten
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Bekleidungsindustrie
1
Clothing industry
1
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1
Creativity
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Ethik
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Aufsatz im Buch
Article in journal
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Aufsatz in Zeitschrift
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Graue Literatur
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Non-commercial literature
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1
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Füller, Johann
Cantner, Uwe
23
Audretsch, David B.
22
Cooke, Philip
22
Fritsch, Michael
22
Malerba, Franco
20
Cantwell, John
19
Gallouj, Fai͏̈z
16
Grupp, Hariolf
16
Lundvall, Bengt-Åke
16
Miles, Ian D.
16
Pyka, Andreas
16
Möslein, Kathrin
15
Howells, Jeremy
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Ratten, Vanessa
14
Bessant, John R.
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Carayannis, Elias G.
13
Gassmann, Oliver
13
McKelvey, Maureen D.
13
Acs, Zoltán J.
12
Baumol, William J.
12
Karlsson, Charlie
12
Lazonick, William
12
Metcalfe, John S.
12
Nelson, Richard R.
12
Nijkamp, Peter
12
Pianta, Mario
12
Verspagen, Bart
12
Weresa, Marzenna Anna
12
Aghion, Philippe
11
Arundel, Anthony
11
Edquist, Charles
11
Teece, David J.
11
Welfens, Paul J. J.
11
Blind, Knut
10
Camagni, Roberto
10
Capello, Roberta
10
Djellal, Faridah
10
Feldman, Maryann P.
10
Foray, Dominique
10
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All
Kundenorientierte Unternehmensführung : Kundenorientierung - Kundenzufriedenheit - Kundenbindung
3
Understanding the crowd - how to construct the crowd and manage participants in customer co-creation
2
Community-Marketing : wie Unternehmen in sozialen Netzwerken Werte schaffen
1
Discontinuous innovation : learning to manage the unexpected
1
Interdisciplinary approaches to product design, innovation, & branding in international marketing
1
The future of knowledge management
1
Vielfalt und Einheit in der Marketingwissenschaft : ein Spannungsverhältnis ; Hans H. Bauer zum 60. Geburtstag
1
WEB 2.0 : Hype oder Substanz?
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Das kreative Potenzial von Online-Communities für das Marketing : das Fallbeispiel Hyve AG
Füller, Johann
- In:
WEB 2.0 : Hype oder Substanz?
,
(pp. 49-62)
.
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003784640
Saved in:
2
Beziehungsmanagement durch virtuelle Kundeneinbindung in den Innovationsprozess
Füller, Johann
;
Mühlbacher, Hans
;
Bartl, Michael
- In:
Kundenorientierte Unternehmensführung : …
,
(pp. 197-221)
.
2009
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003786563
Saved in:
3
Qual der Wahl : welche Methode führt zu kundenorientierten Innovationen?
Hemetsberger, Andrea
;
Füller, Johann
- In:
Kundenorientierte Unternehmensführung : …
,
(pp. 413-447)
.
2009
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003790119
Saved in:
4
Produkt- und Serviceentwicklung in Kooperation mit Online Communities
Füller, Johann
;
Jawecki, Gregor
;
Bartl, Michael
- In:
Kundenorientierte Unternehmensführung : …
,
(pp. 449-468)
.
2009
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003790122
Saved in:
5
Equipment-related knowledge creation in innovative online basketball communities
Füller, Johann
;
Jawecki, Gregor
;
Mühlbacher, Hans
- In:
The future of knowledge management
,
(pp. 161-183)
.
2006
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003287312
Saved in:
6
Community Research : Analyse von Online-Communities im Rahmen der Produktentwicklung bei Gore
Hück, Steffen
;
Füller, Johann
;
Bartl, Michael
; …
- In:
Community-Marketing : wie Unternehmen in sozialen …
,
(pp. 187-199)
.
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003709975
Saved in:
7
Online Communities und
Innovation
: wie lässt sich das Wissen von Online Communities für die Entwicklung neuer Leistungen nutzen?
Mühlbacher, Hans
;
Füller, Johann
;
Jawecki, Gregor
- In:
Vielfalt und Einheit in der Marketingwissenschaft : ein …
,
(pp. 97-110)
.
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003531934
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8
Crowdsourcing for goodness sake : impact of incentive preference on contribution behavior for social
innovation
Füller, Johann
;
Hutter, Katja
;
Fries, Mirijam
- In:
Interdisciplinary approaches to product design, …
,
(pp. 137-159)
.
2012
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009628428
Saved in:
9
Netnography in the food industry : how the German supplier for flavors and scents symrise made use of online community discussions as a source of
innovation
Füller, Johann
;
Jonas, Julia
- In:
Discontinuous innovation : learning to manage the unexpected
,
(pp. 213-220)
.
2013
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010232632
Saved in:
10
Machiavellianism or morality : which behavior pays off in online
innovation
contests?
Hutter, Katharina
;
Füller, Johann
;
Hautz, Julia
; …
- In:
Understanding the crowd - how to construct the crowd …
,
(pp. 109-153)
.
2017
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011915469
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