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Undetermined
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Type of publication
All
Article
89
Book / Working Paper
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Type of publication (narrower categories)
All
Article in journal
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Aufsatz in Zeitschrift
80
Aufsatz im Buch
7
Book section
7
Bibliografie enthalten
2
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Hochschulschrift
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Lehrbuch
1
Textbook
1
Thesis
1
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Language
All
German
49
English
42
Author
All
Gierl, Heribert
Belk, Russell W.
119
Han, Heesup
119
Herrmann, Andreas
111
Huber, Frank
110
Mattila, Anna S.
106
Grunert, Klaus G.
103
Phau, Ian
101
Sheth, Jagdish N.
94
Bauer, Hans H.
93
Wiedmann, Klaus-Peter
89
Eichberger, Jürgen
88
Lusk, Jayson L.
86
Foxall, Gordon R.
82
Khare, Arpita
79
Malhotra, Naresh K.
77
Usman, Osly
76
Bagozzi, Richard P.
75
Grewal, Dhruv
72
Nayga, Rodolfo M.
72
Kelsey, David
70
Dwivedi, Yogesh Kumar
69
Septianto, Felix
68
Agarwal, Sumit
67
Loureiro, Sandra Maria Correia
67
Homburg, Christian
66
Laroche, Michel
66
Stavins, Joanna
66
Kapferer, Clodwig
63
Wansink, Brian
63
Bruwer, Johan
61
Marinacci, Massimo
61
Pelsmacker, Patrick de
60
Walsh, Gianfranco
60
Diamantopoulos, Adamantios
59
Paul, Justin
59
Sutter, Matthias
58
Chintagunta, Pradeep K.
57
Jang, Soocheong
57
Janssen, Maarten C. W.
57
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Marketing : ZFP ; journal of research and management
17
Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung
9
Der Markt : international journal of marketing
7
Die Unternehmung : Swiss journal of business research and practice ; Organ der Schweizerischen Gesellschaft für Betriebswirtschaft (SGB)
6
Journal of business economics : JBE
5
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : ZfbF
5
Transfer, Werbeforschung & Praxis : Zeitschrift für Werbung, Kommunikation und Markenführung
4
Journal of business research : JBR
3
Planung & Analyse : Zeitschrift für Marktforschung und Marketing
3
Wirtschaftswissenschaftliches Studium : WiSt ; Zeitschrift für Studium und Forschung
3
Handel im Fokus : aus dem Instituts für Handelsforschung an der Universität zu Köln
2
Marketing : journal of research and management
2
Review of managerial science
2
Transfer : Zeitschrift für Kommunikation und Markenmanagement
2
Advertising and communication : proceedings 4th International Conference on Research in Advertising (ICORIA), Saarland University, June 2 - 4, 2005, Saarbruecken
1
Asia Pacific Journal of Marketing and Logistics
1
Asia Pacific journal of marketing and logistics
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Cutting edge international research
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Erlebniskommunikation : Erfolgsfaktoren für die Marketingpraxis
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Handbuch Produktmanagement : Strategieentwicklung - Produktplanung - Organisation - Kontrolle
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Handel in Theorie und Praxis : Festschrift zum 60. Geburtstag von Prof. Dr. Dirk Möhlenbruch
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International advertising and communication : current insights and empirical findings
1
International journal of marketing : IJM ; formerly Der Markt
1
International journal of research in marketing : IJRM ; official journal of the European Marketing Academy
1
Journal of business ethics : JBE
1
Journal of retailing and consumer services
1
Marketing letters : a journal of research in marketing
1
OR-Spektrum : quantitative approaches in management
1
Psychology & marketing
1
Schriften zum Marketing
1
The international review of retail, distribution and consumer research
1
Wege des Marketing : Festschrift zum 60. Geburtstag von Erwin Dichtl
1
Yearbook of marketing and consumer research
1
Zeitschrift für Planung & Unternehmenssteuerung
1
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Polarisierung des Handels
Gierl, Heribert
- In:
Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung
37
(
1991
)
4
,
pp. 299-327
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001122393
Saved in:
2
Konsumententypologie oder A-priori-Segmentierung als Instrumente der Zielgruppenauswahl
Gierl, Heribert
- In:
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche …
41
(
1989
)
9
,
pp. 766-789
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001072007
Saved in:
3
Preis und Qualität als Dimensionen von Kompromissoptionen
Gierl, Heribert
;
Stiegelmayr, Karin
- In:
Journal of business economics : JBE
80
(
2010
)
5
,
pp. 495-531
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003966093
Saved in:
4
Using verbal qualifiers in international marketing research
Gierl, Heribert
;
Bartikowski, Boris
- In:
Der Markt : international journal of marketing
46
(
2007
)
3
,
pp. 115-124
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003584491
Saved in:
5
Difficulties with using correlations to determine the relative strength of effects of latent variables
Gierl, Heribert
;
Bambauer, Silke
- In:
Der Markt : international journal of marketing
46
(
2007
)
1/2
,
pp. 50-60
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003502624
Saved in:
6
Generierung von Produktideen und -konzepten
Gierl, Heribert
;
Helm, Roland
- In:
Handbuch Produktmanagement : Strategieentwicklung - …
,
(pp. 315-340)
.
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003510504
Saved in:
7
Produktdifferenzierung durch Imply-Benefit-Attribute
Gierl, Heribert
;
Großmann, Tina
- In:
Planung & Analyse : Zeitschrift für Marktforschung und …
35
(
2008
)
3
,
pp. 62-68
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003722529
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8
Auswirkungen eines Tempolimits auf die Einstellung gegenüber deutschen Pkw im Ausland
Gierl, Heribert
(
contributor
)
- In:
Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung
46
(
2000
)
1
,
pp. 19-35
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001496641
Saved in:
9
Application of connectionistic models for the evaluation of market structures
Gierl, Heribert
;
Schwanenberg, S.
- In:
OR-Spektrum : quantitative approaches in management
22
(
2000
)
1
,
pp. 59-70
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001535803
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10
Kaufprioritäten bei hochwertigen Konsumgütern
Gierl, Heribert
- In:
Journal of business economics : JBE
62
(
1992
)
5
,
pp. 503-519
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001123959
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