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~person:"Gierl, Heribert"
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Undetermined
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All
Article
83
Book / Working Paper
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Type of publication (narrower categories)
All
Article in journal
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Aufsatz in Zeitschrift
74
Aufsatz im Buch
7
Book section
7
Bibliografie enthalten
1
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Hochschulschrift
1
Thesis
1
research-article
1
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Language
All
German
44
English
40
Author
All
Gierl, Heribert
Whitehead, John C.
120
Han, Heesup
119
Lusk, Jayson L.
119
Scarpa, Riccardo
116
Belk, Russell W.
114
Herrmann, Andreas
110
Huber, Frank
109
Mattila, Anna S.
106
Phau, Ian
103
Grunert, Klaus G.
101
Alberini, Anna
99
Nayga, Rodolfo M.
96
Hanley, Nick
94
Bauer, Hans H.
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Bateman, Ian
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Foxall, Gordon R.
83
Sheth, Jagdish N.
79
Wiedmann, Klaus-Peter
79
Khare, Arpita
78
Loomis, John B.
77
Usman, Osly
77
Grewal, Dhruv
73
Carlsson, Frederik
70
Agarwal, Sumit
68
Bagozzi, Richard P.
68
Dwivedi, Yogesh Kumar
68
Stavins, Joanna
68
Loureiro, Sandra Maria Correia
67
Septianto, Felix
67
Hammitt, James K.
66
Wansink, Brian
66
Laroche, Michel
65
Janssen, Maarten C. W.
64
Carson, Richard T.
62
Bruwer, Johan
61
Jang, Soocheong
60
Paul, Justin
59
Rajagopal
59
Verhoef, Peter C.
59
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Marketing : ZFP ; journal of research and management
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Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung
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Die Unternehmung : Swiss journal of business research and practice ; Organ der Schweizerischen Gesellschaft für Betriebswirtschaft (SGB)
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Der Markt : international journal of marketing
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Journal of business economics : JBE
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Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : ZfbF
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Transfer, Werbeforschung & Praxis : Zeitschrift für Werbung, Kommunikation und Markenführung
4
Journal of business research : JBR
3
Handel im Fokus : aus dem Instituts für Handelsforschung an der Universität zu Köln
2
Marketing : journal of research and management
2
Planung & Analyse : Zeitschrift für Marktforschung und Marketing
2
Review of managerial science
2
Transfer : Zeitschrift für Kommunikation und Markenmanagement
2
Advertising and communication : proceedings 4th International Conference on Research in Advertising (ICORIA), Saarland University, June 2 - 4, 2005, Saarbruecken
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Asia Pacific Journal of Marketing and Logistics
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Asia Pacific journal of marketing and logistics
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Cutting edge international research
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Erlebniskommunikation : Erfolgsfaktoren für die Marketingpraxis
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Handbuch Produktmanagement : Strategieentwicklung - Produktplanung - Organisation - Kontrolle
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Handel in Theorie und Praxis : Festschrift zum 60. Geburtstag von Prof. Dr. Dirk Möhlenbruch
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Handelsforschung
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International advertising and communication : current insights and empirical findings
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International journal of marketing : IJM ; formerly Der Markt
1
International journal of research in marketing : IJRM ; official journal of the European Marketing Academy
1
Journal of business ethics : JBE
1
Journal of retailing and consumer services
1
Marketing letters : a journal of research in marketing
1
Psychology & marketing
1
Schriften zum Marketing
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The international review of retail, distribution and consumer research
1
Wege des Marketing : Festschrift zum 60. Geburtstag von Erwin Dichtl
1
Wirtschaftswissenschaftliches Studium : WiSt ; Zeitschrift für Studium und Forschung
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Yearbook of marketing and consumer research
1
Zeitschrift für Planung & Unternehmenssteuerung
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Werbung mit irrelevanten Produktattributen
Gierl, Heribert
;
Großmann, Tina
- In:
Der Markt : international journal of marketing
47
(
2008
)
4
,
pp. 148-162
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003835953
Saved in:
2
Sind knappe Produkte attraktiver? : Der Stand der bisherigen Forschung
Gierl, Heribert
;
Plantsch, Michael
- In:
Marketing : ZFP ; journal of research and management
29
(
2007
)
2
,
pp. 119-139
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003461587
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3
Werbung mit Knappheitssignalen : die Rolle des Typs des Signals, der Produktkategorie und der Sachargumente
Gierl, Heribert
- In:
Die Unternehmung : Swiss journal of business research …
64
(
2010
)
2
,
pp. 137-165
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003982536
Saved in:
4
The effects of a value-oriented advertising strategy on brand attitude
Gierl, Heribert
;
Praxmarer-Carus, Sandra
- In:
Der Markt : international journal of marketing
46
(
2007
)
4
,
pp. 148-156
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003655103
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5
Die Wirkung von Knappheit auf den Absatz von Produkten im Handel
Gierl, Heribert
;
Plantsch, Michael
;
Schweidler, Janine
- In:
Handel im Fokus : aus dem Instituts für …
59
(
2007
)
1
,
pp. 17-28
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003422329
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6
Scarcity effects on sales volume in retail
Gierl, Heribert
;
Plantsch, Michael
;
Schweidler, Janine
- In:
The international review of retail, distribution and …
18
(
2008
)
1
,
pp. 45-61
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003733231
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7
Imagetransfer zwischen Marken in Produktbündeln
Gierl, Heribert
- In:
Handelsforschung
20
(
2006
),
pp. 85-107
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003313437
Saved in:
8
Generierung von Produktideen und -konzepten
Gierl, Heribert
;
Helm, Roland
- In:
Handbuch Produktmanagement : Strategieentwicklung - …
,
(pp. 315-340)
.
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003510504
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9
Die optimale Position von Köderprodukten
Gierl, Heribert
;
Eleftheriadou, Christina
- In:
Journal of business economics : JBE
73
(
2003
)
3
,
pp. 239-266
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001741922
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10
Why and under which conditions are price lotteries effective at promoting products?
Gierl, Heribert
;
Hüttl-Maack, Verena
- In:
Marketing : ZFP ; journal of research and management
36
(
2014
)
3
,
pp. 176-186
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