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~person:"Hildebrandt, Lutz"
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Marketingmanagement
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Multivariate analysis
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Verbraucherverhalten
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Beziehungsmarketing
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Cluster analysis
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Clusteranalyse
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Competition
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Competitive analysis
1
Customer analysis
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Undetermined
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Type of publication
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Article
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Book / Working Paper
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Type of publication (narrower categories)
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Aufsatz im Buch
11
Book section
11
Arbeitspapier
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Graue Literatur
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Non-commercial literature
4
Working Paper
4
Aufsatzsammlung
3
Article in journal
2
Aufsatz in Zeitschrift
2
Bibliografie
2
Festschrift
2
Collection of articles of several authors
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Conference proceedings
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Konferenzschrift
1
Sammelwerk
1
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Language
All
German
15
English
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Author
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Hildebrandt, Lutz
Malhotra, Naresh K.
55
Herrmann, Andreas
34
Hruschka, Harald
31
Homburg, Christian
30
Decker, Reinhold
29
Kumar, V.
28
Wildner, Raimund
25
Huber, Frank
24
Bauer, Hans H.
23
Day, George S.
23
Sarstedt, Marko
23
Aaker, David A.
22
Wiedmann, Klaus-Peter
22
Hair, Joseph F.
21
Pepels, Werner
21
Green, Paul E.
20
Kamakura, Wagner A.
20
Wedel, Michel
20
Albers, Sönke
17
Kuß, Alfred
17
Belk, Russell W.
16
Eisend, Martin
16
Gustafsson, Anders
15
Helm, Roland
15
Holbrook, Morris B.
15
McDaniel, Carl D.
15
Skiera, Bernd
15
Baier, Daniel
14
Burns, Alvin C.
14
DeSarbo, Wayne
14
Sheth, Jagdish N.
14
Teichert, Thorsten
14
Viswanathan, Madhu
14
Wagner, Ralf
14
Allenby, Greg M.
13
Baumgartner, Hans
13
Buber, Renate
13
Leeflang, Peter
13
Zikmund, William G.
13
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Institution
All
European Marketing Academy
1
Sonderforschungsbereich Quantifikation und Simulation Ökonomischer Prozesse
1
Published in...
All
SFB 649 discussion paper
2
Deutschsprachige Marketingforschung : Bestandsaufnahme und Perspektiven
1
Die Betriebswirtschaft : DBW
1
Discussion paper / Humboldt-Universität zu Berlin, Sonderforschungsbereich 373 Quantifikation und Simulation Ökonomischer Prozesse
1
Discussion papers of interdisciplinary research project 373
1
Handbuch Marktforschung : Methoden, Anwendungen, Praxisbeispiele
1
Handbuch Produktmanagement : Strategieentwicklung - Produktplanung - Organisation - Kontrolle
1
Innovatives Marketing : Entscheidungsfelder - Management - Instrumente ; Hermann Diller zum 60. Geburtstag
1
Konsumentenforschung : gewidmet Werner Kroeber-Riel zum 60. Geburtstag
1
Konsumentenverhaltensforschung im 21. Jahrhundert : gewidmet Peter Weinberg zum 65. Geburtstag
1
Operations research proceedings 2003 : selected papers of the International Conference on Operations Research (OR 2003), Heidelberg, September 3 - 5, 2003 ; with 51 tables
1
Probleme und Trends in der Marketing-Forschung : Festschrift für Professor Dr. Peter Hammann zum 60. Geburtstag
1
Quantitative marketing and marketing management : marketing models and methods in theory and practice ; dedicated to Udo Wagner
1
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : ZfbF
1
Social and economic research with consumer panel data : proceedings of the First ZUMA Symposium on Consumer Panel Data, 5 and 6 October 1999
1
SpringerLink / Bücher
1
Theoretische Fundierung und praktische Relevanz der Handelsforschung
1
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1
Gruppenvergleiche bei hypothetischen Konstrukten : die Prüfung der Übereinstimmung von Messmodellen mit der Strukturgleichungsmethodik
Temme, Dirk
(
contributor
);
Hildebrandt, Lutz
(
contributor
)
-
2008
Comparing groups with respect to hypothetical constructs requires that the measurement models are equal across groups. Otherwise conclusions drawn from the observed indicators regarding differences at the latent level (mean differences, differences in the structural relations) might be severly...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003727528
Saved in:
2
Common Method Variance : Ursachen, Auswirkungen und Kontrollmöglichkeiten
Temme, Dirk
;
Paulssen, Marcel
;
Hildebrandt, Lutz
- In:
Die Betriebswirtschaft : DBW
69
(
2009
)
2
,
pp. 123-146
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003821609
Saved in:
3
Ansätze zur Warenkorbanalyse im Handel
Hildebrandt, Lutz
;
Boztuğ, Yasemin
- In:
Theoretische Fundierung und praktische Relevanz der …
,
(pp. 217-233)
.
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003468164
Saved in:
4
Hypothesenbildung und empirische Überprüfung
Hildebrandt, Lutz
- In:
Handbuch Marktforschung : Methoden, Anwendungen, …
,
(pp. 81-105)
.
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003573270
Saved in:
5
Wettbewerbsanalyse
Hildebrandt, Lutz
;
Klapper, Daniel
- In:
Handbuch Produktmanagement : Strategieentwicklung - …
,
(pp. 493-516)
.
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003510516
Saved in:
6
Quantitative marketing and marketing management : marketing models and methods in theory and practice ; dedicated to Udo Wagner
Diamantopoulos, Adamantios
(
ed.
);
Wagner, Udo
(
honouree
); …
-
2012
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009620589
Saved in:
7
Choice modeling and SEM : integrating two popular modeling approaches in empirical marketing research
Hildebrandt, Lutz
;
Temme, Dirk
;
Paulssen, Marcel
- In:
Quantitative marketing and marketing management : …
,
(pp. 63-80)
.
2012
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009621127
Saved in:
8
Gruppenvergleiche bei hypothetischen Konstrukten : die Prüfung der Übereinstimmung von Messmodellen mit der Strukturgleichungsmethodik
Temme, Dirk
;
Hildebrandt, Lutz
- In:
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche …
61
(
2009
)
2
,
pp. 138-185
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003815591
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9
Die Modellierung von Problemen der Marketingforschung mit Strukturgleichungsmodellen
Hildebrandt, Lutz
;
Temme, Dirk
- In:
Innovatives Marketing : Entscheidungsfelder - …
,
(pp. 49-70)
.
2005
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003251249
Saved in:
10
Die Modellierung von Präferenzveränderungen mittels Scanner Panel Daten
Hildebrandt, Lutz
;
Michaelis, Lea
- In:
Operations research proceedings 2003 : selected papers …
,
(pp. 197-204)
.
2004
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002072201
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