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~person:"Homburg, Christian"
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Aufsatzsammlung
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Author
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Homburg, Christian
Kleinaltenkamp, Michael
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Gächter, Simon
51
Backhaus, Klaus
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Martinsson, Peter
26
Sutter, Matthias
25
Camera, Gabriele
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Herrmann, Benedikt
24
Svensson, Göran
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Tyran, Jean-Robert
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Fehr, Ernst
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Johnston, Wesley J.
22
Kocher, Martin
22
Thöni, Christian
22
Naudé, Peter
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Proto, Eugenio
21
Reuben, Ernesto
21
Baumgarth, Carsten
20
Bigoni, Maria
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Henneberg, Stephan
19
Henrich, Joseph
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19
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19
Rustichini, Aldo
19
Casari, Marco
18
Geiger, Ingmar
18
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18
Jacob, Frank
17
Keser, Claudia
17
Kowalkowski, Christian
17
Voeth, Markus
17
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16
Sharma, Arun
16
Cahuc, Pierre
15
Hinterhuber, Andreas
15
Ivens, Björn Sven
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Lilien, Gary L.
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Ulaga, Wolfgang
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Wengström, Erik
15
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Institution
All
Springer Fachmedien Wiesbaden
1
Published in...
All
Wissenschaftliche Arbeitspapiere / Institut für Marktorientierte Unternehmensführung, Universität Mannheim
6
Journal of marketing
4
Reihe: Wissenschaftliche Arbeitspapiere / W / Institut für Marktorientierte Unternehmensführung, Universität Mannheim
4
Die Betriebswirtschaft : DBW
1
Die Kausalanalyse : ein Instrument der empirischen betriebswirtschaftlichen Forschung
1
Erfolgsfaktoren der Markenführung : Know-how aus Forschung und Management
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Gabler Edition Wissenschaft
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Harvard-Business-Manager : das Wissen der Besten
1
International journal of research in marketing : IJRM ; official journal of the European Marketing Academy
1
Journal of marketing research
1
Journal of the Academy of Marketing Science
1
Kundenzufriedenheit : Konzepte - Methoden - Erfahrungen
1
Management Know-how
1
Reihe: Management-Know-how / M : praxisnah und aktuell
1
Research
1
Schriftenreihe des Instituts für Marktorientierte Unternehmensführung (IMU), Universität Mannheim
1
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ECONIS (ZBW)
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USB Cologne (EcoSocSci)
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Relationship characteristics as moderators of the satisfaction loyalty link : findings in a business-to-business context
Homburg, Christian
;
Giering, Annette
;
Menon, Ajay
-
1999
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004709871
Saved in:
2
Governance mechanisms in transnational business relationships
Homburg, Christian
;
Kiedaisch, Ingo
;
Cannon, Joseph P.
-
1997
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004802045
Saved in:
3
Opposites attract, but similarity works : a study of interorganizational similarity in marketing channels
Homburg, Christian
;
Faßnacht, Martin
;
Schneider, Janna
-
2002
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004802572
Saved in:
4
Die Qualität internationaler Geschäftsbeziehungen
Homburg, Christian
;
Kiedasch, Ingo
-
1998
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004817987
Saved in:
5
Die Kausalanalyse als Instrument zur Messung der Kundenzufriedenheit im Industriegütermarketing
Homburg, Christian
- In:
Die Kausalanalyse : ein Instrument der empirischen …
,
(pp. 237-264)
.
1998
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001299878
Saved in:
6
Motivating sales reps for innovation selling in different cultures
Hohenberg, Sebastian
;
Homburg, Christian
- In:
Journal of marketing
80
(
2016
)
2
,
pp. 101-120
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011458675
Saved in:
7
Looking beyond the horizon : how to approach the customers' customers in business-to-business markets
Homburg, Christian
;
Wilczek, Halina
;
Hahn, Alexander
- In:
Journal of marketing
78
(
2014
)
5
,
pp. 58-77
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010419899
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8
The link between salespeople's job satisfaction and customer satisfaction in a business-to-business context : a dyadic analysis
Homburg, Christian
;
Stock-Homburg, Ruth
-
2003
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002512381
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9
Messung und Management von Kundenzufriedenheit in Industriegüterunternehmen
Homburg, Christian
- In:
Kundenzufriedenheit : Konzepte - Methoden - Erfahrungen
,
(pp. 313-340)
.
1995
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001291069
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10
Brand awareness in business markets : when is it related to firm performance?
Homburg, Christian
;
Klarmann, Martin
;
Schmitt, Jens
- In:
International journal of research in marketing : IJRM ; …
27
(
2010
)
3
,
pp. 201-212
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008664542
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