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~person:"Homburg, Christian"
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Marketingmanagement
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Undetermined
6
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All
Book / Working Paper
35
Article
13
Type of publication (narrower categories)
All
Article in journal
8
Aufsatz in Zeitschrift
8
Aufsatz im Buch
5
Book section
5
Graue Literatur
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Lehrbuch
5
Non-commercial literature
5
Textbook
5
Guidebook
4
Ratgeber
4
Arbeitspapier
3
Working Paper
3
Aufsatzsammlung
2
Hochschulschrift
2
Collection of articles of several authors
1
Handbook
1
Handbuch
1
Reprint
1
Sammelwerk
1
Thesis
1
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Language
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German
30
English
16
Undetermined
2
Author
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Homburg, Christian
Wright, Mike
168
Hitt, Michael A.
102
Renneboog, Luc
91
Müller-Stewens, Günter
86
Rugman, Alan M.
79
Schiereck, Dirk
78
Hinterhuber, Hans H.
73
Schreyögg, Georg
73
Persson, Lars
71
Foss, Nicolai J.
68
Norbäck, Pehr-Johan
68
Buckley, Peter J.
65
Tarba, Shlomo Yedidia
64
Verbeke, Alain
62
Schewe, Gerhard
61
Cooper, Cary
60
Hoskisson, Robert E.
56
Hasan, Iftekhar
53
Whittington, Richard
53
Bebchuk, Lucian A.
51
Clegg, Stewart
51
Mintzberg, Henry
51
Teece, David J.
51
Becker, Wolfgang
50
Matzler, Kurt
50
Weber, Yaakov
49
Scholz, Christian
48
Bruhn, Manfred
47
Kaplan, Steven N.
47
Henry, Craig
46
Horváth, Péter
46
Keuper, Frank
46
Thompson, Steve
46
Aktas, Nihat
45
Weber, Jürgen
45
Jiraporn, Pornsit
44
Reuer, Jeffrey J.
44
Simon, Hermann
44
Stulz, René M.
44
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Institution
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Springer Fachmedien Wiesbaden
1
Universität Mannheim
1
Published in...
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Wissenschaftliche Arbeitspapiere / Institut für Marktorientierte Unternehmensführung, Universität Mannheim
5
Lehrbuch
3
Reihe: Wissenschaftliche Arbeitspapiere / W / Institut für Marktorientierte Unternehmensführung, Universität Mannheim
3
Journal of marketing
2
Management for Professionals
2
Perspektiven der marktorientierten Unternehmensführung : Arbeiten aus dem Institut für Marktorientierte Unternehmensführung der Universität Mannheim
2
Accounting, organizations and society : an international journal devoted to the behavioural, organizational and social aspects of accounting
1
Die Unternehmung : Swiss journal of business research and practice ; Organ der Schweizerischen Gesellschaft für Betriebswirtschaft (SGB)
1
Gabler Edition Wissenschaft / Schriftenreihe des Instituts für Marktorientierte Unternehmensführung (IMU), Universität Mannheim
1
Handbook of strategic account management : a comprehensive resource
1
Integration, governance and performance
1
Journal of the Academy of Marketing Science
1
Management Know-how
1
Management von Akquisitionen : Akquisitionsplanung und Integrationsmanagement ; Kongress-Dokumentation ; 53. Deutscher Betriebswirtschafter-Tag 1999
1
Marketing : ZFP ; journal of research and management
1
Reihe: Management-Know-how / M : praxisnah und aktuell
1
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : ZfbF
1
Schriftenreihe des Instituts für Marktorientierte Unternehmensführung (IMU), Universität Mannheim
1
SpringerLink / Bücher
1
Zeitschrift für Planung : ZP
1
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Opposites attract, but similarity works : a study of interorganizational similarity in marketing channels
Homburg, Christian
;
Faßnacht, Martin
;
Schneider, Janna
-
2002
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001762968
Saved in:
2
Entwicklungslinien der Marketingorganisation
Homburg, Christian
;
Gruner, Kjell
;
Hocke, Gregor
-
1997
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004802052
Saved in:
3
Marketing-Integration nach Fusionen und Akquisitionen
Bucerius, Matthias
-
2004
-
1. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002003537
Saved in:
4
Motivating sales reps for innovation selling in different cultures
Hohenberg, Sebastian
;
Homburg, Christian
- In:
Journal of marketing
80
(
2016
)
2
,
pp. 101-120
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011458675
Saved in:
5
A multiple-layer model of market-oriented organizational culture: measurement issues and performance outcomes
Homburg, Christian
;
Pflesser, Christian
- In:
Perspektiven der marktorientierten Unternehmensführung …
,
(pp. 3-27)
.
2004
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002523747
Saved in:
6
"Symbolisches Management" als Schlüssel zur Marktorientierung: neue Erkenntnisse zur
Unternehmenskultur
Homburg, Christian
;
Pflesser, Christian
- In:
Perspektiven der marktorientierten Unternehmensführung …
,
(pp. 271-285)
.
2004
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002525510
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7
"Symbolisches Management" als Schlüssel zur Marktorientierung : neue Erkenntnisse zur
Unternehmenskultur
Homburg, Christian
;
Pflesser, Christian
-
1999
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004551111
Saved in:
8
A multiple layer model of market oriented organizational culture : measurement issues and performance outcomes
Homburg, Christian
;
Pflesser, Christian
-
2000
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004562840
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9
Kundenbindung im Umfeld von Fusionen und Akquisitionen
Homburg, Christian
- In:
Management von Akquisitionen : Akquisitionsplanung und …
,
(pp. 169-180)
.
2000
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001470235
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10
Is speed of integration really a success factor of mergers and acquisitions? : An analysis of the role of internal and external relatedness
Homburg, Christian
;
Bucerius, Matthias
-
2006
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003286907
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