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Marketingmanagement
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Pricing strategy
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Estimation
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Success factor
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Produktmanagement
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2
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Handbuch
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Language
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German
23
English
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Author
All
Homburg, Christian
Sydow, Jörg
124
Nijkamp, Peter
103
Kollmann, Tobias
95
Heinemann, Gerrit
81
Zenou, Yves
75
Goyal, Sanjeev
73
Vannetelbosch, Vincent J.
67
Wirtz, Bernd W.
67
Mauleon, Ana
65
Svensson, Göran
62
Ahlert, Dieter
61
Alt, Rainer
61
Jackson, Matthew O.
61
Peitz, Martin
55
Hackl, Franz
54
Kimura, Fukunari
52
Acemoglu, Daron
50
Nagurney, Anna
50
Pyka, Andreas
50
Wagner, Stephan M.
49
Ernst, Dieter
48
Fagiolo, Giorgio
48
Naudé, Peter
47
Picot, Arnold
47
Reichwald, Ralf
47
Bauer, Hans H.
46
Tahbaz-Salehi, Alireza
46
Winter-Ebmer, Rudolf
46
Cheng, T. C. E.
45
König, Michael D.
45
Martens, Bertin
45
Fritz, Wolfgang
44
Graf, Holger
44
Cantner, Uwe
43
Corsten, Hans
43
Görg, Holger
43
Henneberg, Stephan
42
Lux, Thomas
42
Lee, In
40
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Institution
All
Institut für Marktorientierte Unternehmensführung Mannheim
1
Universität Mannheim
1
Published in...
All
Reihe: Wissenschaftliche Arbeitspapiere / W / Institut für Marktorientierte Unternehmensführung, Universität Mannheim
7
Journal of business economics : JBE
3
Journal of the Academy of Marketing Science
3
Die Betriebswirtschaft : DBW
2
Die Unternehmung : Swiss journal of business research and practice ; Organ der Schweizerischen Gesellschaft für Betriebswirtschaft (SGB)
2
Journal of marketing
2
Reihe: Management-Know-how / M : praxisnah und aktuell
2
Gabler Edition Wissenschaft
1
Industrial marketing management : the international journal for industrial and high-tech firms
1
International journal of research in marketing : IJRM ; official journal of the European Marketing Academy
1
Journal of business research : JBR
1
Journal of international marketing
1
Kompetenz in Wissenschaft & Management
1
Management Know-how Reihe des Zentrums für Marktorientierte Unternehmensführung (ZMU)
1
Marketing : ZFP ; journal of research and management
1
Preismanagement auf Business-to-Business Märkten : Preisstrategie - Preisbestimmung - Preisdurchsetzung
1
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : ZfbF
1
Working paper / Universität Mainz, Lehrstuhl für Betriebswirtschaftslehre und Marketing
1
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Strategische Anreize für Vertriebsteams : eine empirische Untersuchung zu Leistungssteigerung und Mitarbeiterinteraktion mit Netzwerkanalyse
Morguet, Theresa Roswitha
-
2020
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012503448
Saved in:
2
Efficient Consumer Response (ECR) : Erfolg durch Kooperation mit dem Handel
Homburg, Christian
;
Grandinger, Andreas
;
Krohmer, Harley
-
1996
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000969044
Saved in:
3
Industrielle Dienstleistungen: Auswirkungen auf die Geschäftsbeziehungen und Faktoren für ein erfolgreiches Management
Homburg, Christian
;
Garbe, Bernd
- In:
Journal of business economics : JBE
69
(
1999
)
8
,
pp. 847-865
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001402346
Saved in:
4
Die Qualität internationaler Geschäftsbeziehungen : theoretische Überlegungen und empirische Befunde
Homburg, Christian
;
Kiedaisch, Ingo
- In:
Die Betriebswirtschaft : DBW
59
(
1999
)
1
,
pp. 22-43
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001352990
Saved in:
5
Single sourcing, double sourcing, multiple sourcing ...? : Ein ökonomischer Erklärungsansatz
Homburg, Christian
- In:
Journal of business economics : JBE
65
(
1995
)
8
,
pp. 813-834
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001183812
Saved in:
6
Situative Determinanten relationalen Beschaffungsverhaltens
Homburg, Christian
- In:
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche …
50
(
1998
)
11
,
pp. 979-1009
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001250626
Saved in:
7
Closeness to the customer in industrial markets : towards a theory-based understanding of measurement, organizational antecedents, aand performance outcomes
Homburg, Christian
- In:
Journal of business economics : JBE
65
(
1995
)
3
,
pp. 309-331
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001176325
Saved in:
8
Closeness to the customer in industrial markets : towards a theory-based understanding of measurement, organizational antecedents and performance outcomes
Homburg, Christian
-
1993
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000894997
Saved in:
9
Handbuch Kundenbindungsmanagement : Strategien und Instrumente für ein erfolgreiches CRM
Bruhn, Manfred
(
ed.
);
Homburg, Christian
(
ed.
)
-
2017
-
9., überarbeitete Auflage
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011570356
Saved in:
10
Looking beyond the horizon : how to approach the customers' customers in business-to-business markets
Homburg, Christian
;
Wilczek, Halina
;
Hahn, Alexander
- In:
Journal of marketing
78
(
2014
)
5
,
pp. 58-77
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010419899
Saved in:
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