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~person:"Homburg, Christian"
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Author
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Homburg, Christian
Peitz, Martin
82
Economides, Nicholas
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Belleflamme, Paul
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Choi, Jay Pil
54
Jullien, Bruno
53
Svensson, Göran
50
Helpman, Elhanan
47
Kind, Hans Jarle
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Matsushima, Noriaki
43
Acemoglu, Daron
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Chen, Ying-Ju
42
Wagner, Stephan M.
42
Hagiu, Andrei
41
Rey, Patrick
40
Kretschmer, Tobias
39
Lambertini, Luca
39
Cheng, T. C. E.
38
Kleinaltenkamp, Michael
38
Wey, Christian
38
Kenney, Martin
37
Parker, Geoffrey
37
Reisinger, Markus
36
Buxmann, Peter
35
Dwivedi, Yogesh Kumar
35
Grossman, Gene M.
35
Kuchler, Theresa
35
Mukherjee, Arijit
35
Schiele, Holger
35
Stroebel, Johannes
35
Tan, Yong
34
Görg, Holger
33
Qiu, Liangfei
33
Wright, Julian
33
Bruhn, Manfred
32
Chambolle, Claire
32
Haucap, Justus
32
Hess, Thomas
32
Naudé, Peter
32
Spiller, Achim
32
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Institution
All
Institut für Marktorientierte Unternehmensführung Mannheim
1
Published in...
All
Reihe: Wissenschaftliche Arbeitspapiere / W / Institut für Marktorientierte Unternehmensführung, Universität Mannheim
7
Journal of the Academy of Marketing Science
4
Journal of business economics : JBE
3
Die Betriebswirtschaft : DBW
2
Die Unternehmung : Swiss journal of business research and practice ; Organ der Schweizerischen Gesellschaft für Betriebswirtschaft (SGB)
2
Journal of marketing
2
Reihe: Management-Know-how / M : praxisnah und aktuell
2
Gabler Edition Wissenschaft
1
Industrial marketing management : the international journal for industrial and high-tech firms
1
Journal of business research : JBR
1
Journal of international marketing
1
Journal of marketing research : JMR
1
Kompetenz in Wissenschaft & Management
1
Management Know-how Reihe des Zentrums für Marktorientierte Unternehmensführung (ZMU)
1
Marketing : ZFP ; journal of research and management
1
Preismanagement auf Business-to-Business Märkten : Preisstrategie - Preisbestimmung - Preisdurchsetzung
1
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : ZfbF
1
Working paper / Universität Mainz, Lehrstuhl für Betriebswirtschaftslehre und Marketing
1
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1
Measuring and managing consumer sentiment in an online community environment
Homburg, Christian
;
Ehm, Laura
;
Artz, Martin
- In:
Journal of marketing research : JMR
52
(
2015
)
5
,
pp. 629-641
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011349871
Saved in:
2
Firm-hosted online brand communities and new product success
Gruner, Richard L.
;
Homburg, Christian
;
Lukas, Bryan A.
- In:
Journal of the Academy of Marketing Science
42
(
2014
)
1
,
pp. 29-48
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010256716
Saved in:
3
Efficient Consumer Response (ECR) : Erfolg durch Kooperation mit dem Handel
Homburg, Christian
;
Grandinger, Andreas
;
Krohmer, Harley
-
1996
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000969044
Saved in:
4
Industrielle Dienstleistungen: Auswirkungen auf die Geschäftsbeziehungen und Faktoren für ein erfolgreiches Management
Homburg, Christian
;
Garbe, Bernd
- In:
Journal of business economics : JBE
69
(
1999
)
8
,
pp. 847-865
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001402346
Saved in:
5
Die Qualität internationaler Geschäftsbeziehungen : theoretische Überlegungen und empirische Befunde
Homburg, Christian
;
Kiedaisch, Ingo
- In:
Die Betriebswirtschaft : DBW
59
(
1999
)
1
,
pp. 22-43
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001352990
Saved in:
6
Single sourcing, double sourcing, multiple sourcing ...? : Ein ökonomischer Erklärungsansatz
Homburg, Christian
- In:
Journal of business economics : JBE
65
(
1995
)
8
,
pp. 813-834
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001183812
Saved in:
7
Situative Determinanten relationalen Beschaffungsverhaltens
Homburg, Christian
- In:
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche …
50
(
1998
)
11
,
pp. 979-1009
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001250626
Saved in:
8
Closeness to the customer in industrial markets : towards a theory-based understanding of measurement, organizational antecedents, aand performance outcomes
Homburg, Christian
- In:
Journal of business economics : JBE
65
(
1995
)
3
,
pp. 309-331
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001176325
Saved in:
9
Closeness to the customer in industrial markets : towards a theory-based understanding of measurement, organizational antecedents and performance outcomes
Homburg, Christian
-
1993
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000894997
Saved in:
10
Handbuch Kundenbindungsmanagement : Strategien und Instrumente für ein erfolgreiches CRM
Bruhn, Manfred
(
ed.
);
Homburg, Christian
(
ed.
)
-
2017
-
9., überarbeitete Auflage
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011570356
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