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~person:"Huber, Frank"
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Theory
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14
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14
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14
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Electronic Commerce
10
Markenpolitik
10
Marketing
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9
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Messung
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Undetermined
31
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All
Article
84
Book / Working Paper
73
Type of publication (narrower categories)
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Article in journal
75
Aufsatz in Zeitschrift
75
Graue Literatur
31
Non-commercial literature
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Arbeitspapier
11
Working Paper
11
Aufsatz im Buch
9
Book section
9
Case study
3
Fallstudie
3
Hochschulschrift
3
Collection of articles of several authors
2
Sammelwerk
2
Thesis
2
Aufgabensammlung
1
Aufsatzsammlung
1
Collection of articles written by one author
1
Company information
1
Dissertation u.a. Prüfungsschriften
1
Firmeninformation
1
Sammlung
1
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Language
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German
104
English
51
Undetermined
2
Author
All
Huber, Frank
Walsh, Gianfranco
Han, Heesup
120
Belk, Russell W.
113
Grunert, Klaus G.
100
Mattila, Anna S.
97
Bauer, Hans H.
90
Phau, Ian
88
Sutter, Matthias
87
Lusk, Jayson L.
85
Gierl, Heribert
83
Wiedmann, Klaus-Peter
82
Herrmann, Andreas
81
Sheth, Jagdish N.
79
Usman, Osly
77
Grossman, Michael
75
Grewal, Dhruv
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Foxall, Gordon R.
72
Khare, Arpita
71
Dwivedi, Yogesh Kumar
69
Ko, Eunju
69
Bagozzi, Richard P.
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Loureiro, Sandra Maria Correia
67
Nayga, Rodolfo M.
67
Septianto, Felix
67
Stavins, Joanna
66
Wansink, Brian
66
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65
Agarwal, Sumit
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Chintagunta, Pradeep K.
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59
Pelsmacker, Patrick de
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Verhoef, Peter C.
58
Choi, Tsan-Ming
57
Janssen, Maarten C. W.
57
Laroche, Michel
57
Chaloupka, Frank J.
56
Rajagopal
55
Thøgersen, John
55
Warlop, Luk
54
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Institution
All
Center of Market Oriented Product and Production Management
6
Josef Eul Verlag GmbH
4
Center of Market Oriented Product and Production Management <Mainz>
1
Gottfried Wilhelm Leibniz Universität Hannover
1
Johannes Gutenberg-Universität Mainz
1
Springer Fachmedien Wiesbaden
1
Published in...
All
Reihe: Marketing : MAR
17
Wissenschaftliche Arbeitspapiere / F / Center of Market-Oriented Product and Production Management
15
Marketing : ZFP ; journal of research and management
12
Wissenschaftliche Arbeitspapiere / P / Center of Market-Oriented Product and Production Management
12
Journal of business research : JBR
8
Gabler Edition Wissenschaft
5
Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung
5
European management journal
4
Psychology & marketing
4
Reihe: Wissenschaftliche Arbeitspapiere / W / Institut für Marktorientierte Unternehmensführung, Universität Mannheim
4
Die Unternehmung : Swiss journal of business research and practice ; Organ der Schweizerischen Gesellschaft für Betriebswirtschaft (SGB)
3
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : ZfbF
3
SpringerLink / Bücher
3
Thexis : Fachzeitschrift für Marketing ; Fachzeitschrift für Marketing des Instituts für Marketing und Handel an der Universität St. Gallen
3
Wirtschaftswissenschaftliches Studium : WiSt ; Zeitschrift für Studium und Forschung
3
Die Betriebswirtschaft : DBW
2
Journal of marketing management : MM
2
Journal of service research : JSR
2
Springer eBook Collection / Business and Economics
2
The journal of product & brand management
2
Wissenschaftliche Arbeitspapiere / F
2
Academy of Management journal : AMJ
1
Arbeitspapier / Institut für Marketing, Universität Mannheim
1
Automobilmarktforschung : Nutzenorientierung von Pkw-Herstellern
1
Classification - the ubiquitous challenge : proceedings of the 28th annual conference of the Gesellschaft für Klassifikation e.V., University of Dortmund, March 9 - 11, 2004 ; with 108 tables
1
Customer retention in the automotive industry : quality, satisfaction and loyalty
1
Electronic markets : the international journal on networked business
1
Erfolgsfaktoren der Markenführung : Know-how aus Forschung und Management
1
Erlebniskommunikation : Erfolgsfaktoren für die Marketingpraxis
1
European journal of marketing : EJM
1
European retail research
1
Gabler Edition Wissenschaft / Spektrum wirtschaftswissenschaftliche Forschung
1
International journal of markets and business systems
1
International marketing review
1
Jena research papers in business and economics : working and discussion paper series School of Economics and Business Administration Friedrich Schiller University Jena
1
Journal of consumer behaviour : an international research review
1
Journal of consumer psychology : JCP : the official journal of the Society for Consumer Psychology
1
Journal of economic psychology : research in economic psychology and behavioral economics
1
Journal of interactive marketing : a quarterly publication from the Direct Marketing Educational Foundation
1
Journal of international marketing
1
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1
Neue Dimensionen für die Markenführung : Management von Modemarken in virtuellen Welten
Huber, Frank
;
Regier, Stefanie
;
Schikofsky, Jan
-
2009
-
1. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003816977
Saved in:
2
"Mit (Produkt-)piraten auf Kaperfahrt?" : konsumentenspezifische Einflussfaktoren auf die Kaufabsicht von gefälschter Markenkleidung
Huber, Frank
;
Meyer, Frederik
;
Zimmermann, Julia
; …
-
2010
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003952749
Saved in:
3
Die Erfassung der Markentreue im Automobilmarkt mit loglinearen Modellen
Bauer, Hans H.
- In:
Wirtschaftswissenschaftliches Studium : WiSt ; …
23
(
1994
)
9
,
pp. 434-439
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001169698
Saved in:
4
Developing and validating a scale of consumer
brand
embarrassment tendencies
Walsh, Gianfranco
;
Albrecht, Arne K.
;
Hofacker, Charles F.
- In:
Journal of business research : JBR
69
(
2016
)
3
,
pp. 1138-1147
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011440242
Saved in:
5
Brand
love in progress : the interdependence of
brand
love antecedents in consideration of relationship duration
Huber, Frank
;
Meyer, Frederik
;
Schmid, David Alexander
- In:
The journal of product & brand management
24
(
2015
)
6
,
pp. 567-579
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011481809
Saved in:
6
The role of actual, ideal, and ought self-congruence in the consumption of hedonic versus utilitarian brands
Huber, Frank
;
Eisele, Anita
;
Meyer, Frederik
- In:
Psychology & marketing
35
(
2018
)
1
,
pp. 47-63
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011970171
Saved in:
7
Die Bestimmungsgrößen der Markentreue beim Pkw-Kauf : Ergebnisse einer empirischen Untersuchung
Bauer, Hans H.
- In:
Automobilmarktforschung : Nutzenorientierung von …
,
(pp. 119-132)
.
1996
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001293677
Saved in:
8
Investigating the drivers of consumer intention to buy manufacturer brands
Walsh, Gianfranco
;
Shiu, Edward
;
Hassen, Louise M.
- In:
The journal of product & brand management
21
(
2012
)
5
,
pp. 328-340
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009625064
Saved in:
9
Die Ähnlichkeit zwischen Hersteller- und Handelsmarken und ihre Bedeutung für das kaufbezogene Verhalten von Konsumenten
Walsh, Gianfranco
- In:
Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung
48
(
2002
)
2
,
pp. 108-123
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001694469
Saved in:
10
Wie es euch gefällt! : Gründe für die Identifikation mit einer Online
Brand
Community und deren Auswirkungen auf die Weiterempfehlungsabsicht ; eine empirische Studie am Beispiel d...
Huber, Frank
;
Meyer, Frederik
;
Weißhaar, Isabelle
; …
-
2012
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009682086
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