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~person:"Pfeil, Christian"
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Franchisesysteme - Die Auswahl...
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E-commerce
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Agency theory
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Germany
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1
Price competition
1
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1
Prinzipal-Agent-Theorie
1
Relationship marketing
1
Sales agents
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Vertriebsweg
1
Welt
1
Werbewirkung
1
World
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All
Undetermined
1
Type of publication
All
Article
5
Type of publication (narrower categories)
All
Aufsatz im Buch
2
Book section
2
Language
All
German
3
English
1
Undetermined
1
Author
All
Pfeil, Christian
Posselt, Thorsten
89
Bürkle, Thomas
31
Maschke, Nils
6
Radić, Dubravko
5
Kaas, Klaus Peter
3
Knebel, Andreas
3
Knörzer, Michael
3
Kunadt, Falk
3
Bourayou, Riad
2
Campbell, Donald E.
2
Ehrmann, Thomas
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Gensler, Sonja
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Gerstner, Eitan
2
Honko, Jaakko
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Kinast, Kurt
2
Löbler, Helge
2
Rauch, Mathias
2
Schade, Christian
2
Tammen, Dorothee
2
Welk, Martin
2
ABDELKAFI, NIZAR
1
Abdelkafi, Nizar
1
Arzt, Alexander
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Baltes, Guido
1
Berger, Pablo
1
Bruhn, Manfred
1
Bullinger, Hans-Jörg
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Earl, Peter E.
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Fetzer, Anna
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Gebauer, Heiko
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Haugk, Sebastian
1
Hoffmann, Lutz
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Klück, Constanze
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Levine, David K.
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Lippman, Steven A.
1
Lofthouse, Stephen
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MAKHOTIN, SERGIY
1
Makhotin, Sergiy
1
Meißner, Werner
1
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All
Existenzgründerrating : Rating junger Unternehmen
1
Handbuch Multi-Channel-Marketing
1
Handelsforschung
1
Institutions in perspective : Festschrift in honor of Rudolf Richter on the occasion of his 80th birthday
1
Marketing Letters
1
Source
All
ECONIS (ZBW)
4
RePEc
1
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1
-
5
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5
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1
Incentives for sales agents after the advent of the internet
Pfeil, Christian
;
Posselt, Thorsten
;
Maschke, Nils
- In:
Marketing Letters
19
(
2008
)
1
,
pp. 51-63
Persistent link: https://www.econbiz.de/10005680440
Saved in:
2
Beurteilungsverfahren von Franchisegebern bei der Auswahl neuer Mitglieder und Ratinganalyse - ein informationsökonomischer Vergleich
Posselt, Thorsten
;
Pfeil, Christian
- In:
Existenzgründerrating : Rating junger Unternehmen
,
(pp. 237-252)
.
2004
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002221508
Saved in:
3
Der Einsatz von Kundenkarten als Kundenbindungsinstrument - eine Untersuchung am Beispiel des branchenübergreifenden Verbundsystems Payback
Pfeil, Christian
;
Posselt, Thorsten
;
Klück, Constanze
- In:
Handelsforschung
18
(
2004
),
pp. 25-41
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002018406
Saved in:
4
Customer relationship management and price competition : comments on the raison d'être of customer loyalty programs
Pfeil, Christian
;
Posselt, Thorsten
- In:
Institutions in perspective : Festschrift in honor of …
,
(pp. 175-193)
.
2006
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003395313
Saved in:
5
Entlohnung von Vertriebsagenten bei Einführung des Internets als Vertriebsweg
Maschke, Nils
;
Pfeil, Christian
;
Posselt, Thorsten
- In:
Handbuch Multi-Channel-Marketing
,
(pp. 515-531)
.
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003435131
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