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~person:"Plassmann, Hilke"
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Neuroökonomik
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Undetermined
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Article
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Book / Working Paper
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Aufsatz im Buch
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9
Article in journal
6
Aufsatz in Zeitschrift
6
Hochschulschrift
1
Thesis
1
Language
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English
12
German
10
Undetermined
2
Author
All
Plassmann, Hilke
Wagner, Joachim
43
Herrmann-Pillath, Carsten
39
Wagner, Gert G.
39
Kenning, Peter
28
Zimmermann, Klaus F.
27
Camerer, Colin
25
Takahashi, Taiki
18
Angrist, Joshua D.
17
Fabo, Brian
16
Kempf, Elisabeth
16
Pischke, Jörn-Steffen
16
Wolcott, Susan
16
Fehr, Ernst
15
Bourgeois-Gironde, Sacha
14
Weber, Bernd
14
Brocas, Isabelle
13
Heekeren, Hauke R.
13
Vromen, Jack
13
Brodeur, Abel
12
Getachew, Demirew
12
Oppenländer, Karl Heinrich
12
Pástor, Ľuboš
12
Rangel, Antonio
12
Ursprung, Heinrich W.
12
Schmidt, Christoph M.
11
Sutter, Matthias
11
Weichselbaumer, Doris
11
Winker, Peter
11
Winter-Ebmer, Rudolf
11
Zak, Paul J.
11
Carrillo, Juan D.
10
Coricelli, Giorgio
10
Falk, Armin
10
Frey, Bruno S.
10
Glimcher, Paul W.
10
Gutjahr, Gert
10
Hamermesh, Daniel S.
10
Reimann, Martin
10
Ross, Don
10
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Institution
All
EconWPA
1
Volkswirtschaftliche Fakultät, Ludwig-Maximilians-Universität München
1
Published in...
All
Schwerpunkt: Neuroökonomie, Neuromarketing und Neuromarktforschung : mit weiteren Beiträgen über Messen und Befragen, Treiberanalysen, ökonometrisches Modeling und Verkehrsmittelwerbung
5
Journal of consumer psychology : JCP ; the official journal of the Society for Consumer Psychology
2
Advertising and communication : proceedings 4th International Conference on Research in Advertising (ICORIA), Saarland University, June 2 - 4, 2005, Saarbruecken
1
Experimental
1
Gabler Edition Wissenschaft / Unternehmenskooperation und Netzwerkmanagement
1
International advertising and communication : current insights and empirical findings
1
Journal of consumer research : JCR ; an interdisciplinary bimonthly
1
Journal of economic psychology : research in economic psychology and behavioral economics
1
MPRA Paper
1
Marketing : ZFP ; journal of research and management
1
Neuroökonomie : Grundlagen - Methoden - Anwendungen
1
Neuroökonomie : neue Theorien zu Konsum, Marketing und emotionalem Verhalten in der Ökonomie
1
Organizational research methods : ORM
1
Springer eBook Collection / Business and Economics
1
SpringerLink / Bücher
1
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ECONIS (ZBW)
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Consumer neuroscience : past, present, and future
Karmarkar, Uma R.
;
Plassmann, Hilke
- In:
Organizational research methods : ORM
22
(
2019
)
1
,
pp. 174-195
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012005389
Saved in:
2
A window to the consumer's mind : application of functional brain imaging techniques to advertising research
Plassmann, Hilke
;
Kenning, Peter
;
Ahlert, Dieter
- In:
Advertising and communication : proceedings 4th …
,
(pp. 74-81)
.
2005
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003353612
Saved in:
3
Consumer Neuroscience : Implikationen neurowissenschaftlicher Forschung für das Marketing
Kenning, Peter
;
Plassmann, Hilke
;
Ahlert, Dieter
- In:
Marketing : ZFP ; journal of research and management
29
(
2007
)
1
,
pp. 55-66
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003416164
Saved in:
4
A window to the consumer's mind : application of functional brain imaging techniques to advertising research
Ahlert, Dieter
;
Kenning, Peter
;
Plassmann, Hilke
- In:
International advertising and communication : current …
,
(pp. 163-178)
.
2006
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003378119
Saved in:
5
Neuronale Korrelate von nutzenbasierten Entscheidungen
Plassmann, Hilke
- In:
Neuroökonomie : Grundlagen - Methoden - Anwendungen
,
(pp. 165-193)
.
2011
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008663303
Saved in:
6
Neuroökonomie : eine Standortbestimmung aus wirtschaftswissenschaftlicher Perspektive : an overview from an economic perspective
Kenning, Peter
;
Plassmann, Hilke
- In:
Schwerpunkt: Neuroökonomie, Neuromarketing und …
,
(pp. 83-128)
.
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003512973
Saved in:
7
Neurale Korrelate der Kundenloyalität : eine neuroökonomische Studie
Backhaus, Christof
;
Plassmann, Hilke
;
Kenning, Peter
; …
- In:
Schwerpunkt: Neuroökonomie, Neuromarketing und …
,
(pp. 197-224)
.
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003512988
Saved in:
8
Belege für ein neurales Korrelat des Framing-Effekts: voreingenommenheitsspezifische Aktivität im ventromedialen präfrontalen Kortex bei Beurteilung von Glaubwürdigkeit
Deppe, Michael
;
Schwindt, Wolfram
;
Krämer, Julia
; …
- In:
Schwerpunkt: Neuroökonomie, Neuromarketing und …
,
(pp. 237-276)
.
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003513019
Saved in:
9
Neurale Korrelate attraktiver Anzeigen
Kenning, Peter
;
Plassmann, Hilke
;
Krämer, Julia
; …
- In:
Schwerpunkt: Neuroökonomie, Neuromarketing und …
,
(pp. 277-298)
.
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003513084
Saved in:
10
Der Einfluss der Markeninformation auf Kaufentscheidungen
Deppe, Michael
;
Schwindt, Wolfram
;
Kugel, Harald
; …
- In:
Schwerpunkt: Neuroökonomie, Neuromarketing und …
,
(pp. 299-345)
.
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003513093
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