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Undetermined
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Type of publication
All
Article
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Book / Working Paper
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Type of publication (narrower categories)
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Aufsatz im Buch
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11
Aufsatz in Zeitschrift
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Arbeitspapier
2
Working Paper
2
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Language
All
German
28
English
6
Author
All
Stock-Homburg, Ruth
Bruhn, Manfred
120
Homburg, Christian
113
Franses, Philip Hans
106
Levy, Daniel
89
Kumar, V.
81
Ha Nam Khanh, Giao
73
Verhoef, Peter C.
73
Volle, Pierre
73
Huber, Frank
58
Parguel, Béatrice
56
Desmet, Pierre
55
Hildebrandt, Lutz
55
Herrmann, Andreas
54
Puhani, Patrick A.
54
Han, Heesup
53
Piller, Frank T.
53
Friedman, Hershey H.
51
Hollebeek, Linda D.
50
Darpy, Denis
47
Bauer, Hans H.
46
Krafft, Manfred
45
Gil Saura, Irene
44
Stauss, Bernd
44
Camilleri, Mark Anthony
42
Palmatier, Robert W.
42
Guiot, Denis
41
Bergen, Mark
39
Larceneux, Fabrice
38
Sethi, Suresh
38
Sudhir, K.
38
Mattila, Anna S.
37
Luo, Xueming
35
Snir, Avichai
35
Benoît-Moreau, Florence
34
Michelberger, Pál
34
Neslin, Scott A.
34
Hippner, Hajo
33
Smith, Alan D.
33
Svensson, Göran
33
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Institution
All
Springer Fachmedien Wiesbaden
1
Published in...
All
Kundenzufriedenheit : Konzepte - Methoden - Erfahrungen
5
Neue betriebswirtschaftliche Forschung : Nbf
4
Perspektiven der marktorientierten Unternehmensführung : Arbeiten aus dem Institut für Marktorientierte Unternehmensführung der Universität Mannheim
4
Die Betriebswirtschaft : DBW
3
Die Unternehmung : Swiss journal of business research and practice ; Organ der Schweizerischen Gesellschaft für Betriebswirtschaft (SGB)
2
Reihe: Wissenschaftliche Arbeitspapiere / W / Institut für Marktorientierte Unternehmensführung, Universität Mannheim
2
Gabler Research
1
Gabler research
1
Handbuch Kundenbindungsmanagement
1
Handbuch Kundenbindungsmanagement : Strategien und Instrumente für ein erfolgreiches CRM
1
Handbuch Mitarbeiterbefragung
1
Journal of business research : JBR
1
Journal of the Academy of Marketing Science
1
Kompetenz in Wissenschaft & Management
1
Marketing : ZFP ; journal of research and management
1
Neue Perspektiven der marktorientierten Unternehmensführung
1
Neue betriebswirtschaftliche Forschung
1
Research
1
Serviceorientierung im Unternehmen : Forum Dienstleistungsmanagement
1
The international review of retail, distribution and consumer research
1
The journal of personal selling & sales management : JPSSM
1
Zeitschrift Führung + Organisation : ZfO
1
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Salespersons' empathy as a missing link in the customer orientation-loyalty chain : an investigation of drivers and age differences as a contingency
Gerlach, Gisela I.
;
Rödiger, Kai
;
Stock-Homburg, Ruth
; …
- In:
The journal of personal selling & sales management : JPSSM
36
(
2016
)
3
,
pp. 221-239
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011565540
Saved in:
2
Understanding the relationship between frontline employee boreout and customer orientation
Stock-Homburg, Ruth
- In:
Journal of business research : JBR
69
(
2016
)
10
,
pp. 4259-4268
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011554145
Saved in:
3
Der Einfluss der Kundenzufriedenheit auf die Preissensitivität von Firmenkunden : transaktionskostentheoretische Betrachtung und empirische Analyse
Stock-Homburg, Ruth
- In:
Die Betriebswirtschaft : DBW
63
(
2003
)
3
,
pp. 333-348
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001760059
Saved in:
4
Einflussgrößen des Kundenrückgewinnungserfolgs : theoretische Betrachtung und empirische Befunde im Dienstleistungsbreich
Homburg, Christian
;
Sieben, Frank
;
Stock-Homburg, Ruth
-
2003
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001773912
Saved in:
5
Kundenorientierte Mitarbeiter als Schlüssel zur Kundenzufriedenheit
Stock-Homburg, Ruth
- In:
Kundenzufriedenheit : Konzepte - Methoden - Erfahrungen
,
(pp. 211-233)
.
2001
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001638498
Saved in:
6
Kundenorientierung auf individueller Ebene : das Einstellungs-Verhaltens-Modell
Stock-Homburg, Ruth
- In:
Die Betriebswirtschaft : DBW
62
(
2002
)
1
,
pp. 59-76
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001642875
Saved in:
7
Einflussgrößen des Kundenrückgewinnungserfolgs : theoretische Betrachtung und empirische Befunde im Dienstleistungsbereich
Homburg, Christian
;
Sieben, Frank
;
Stock-Homburg, Ruth
- In:
Marketing : ZFP ; journal of research and management
26
(
2004
)
1
,
pp. 25-41
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001925653
Saved in:
8
The link between salespeople's job satisfaction and customer satisfaction in a business-to-business context : a dyadic analysis
Homburg, Christian
;
Stock-Homburg, Ruth
-
2003
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001866778
Saved in:
9
The link between salespeople's job satisfaction and customer satisfaction in a business-to-business context : a dyadic analysis
Homburg, Christian
;
Stock-Homburg, Ruth
-
2003
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002512381
Saved in:
10
Führungsverhalten als Einflussgröße der Kundenorientierung von Mitarbeitern: ein dreidimensionales Konzept
Homburg, Christian
;
Stock-Homburg, Ruth
- In:
Perspektiven der marktorientierten Unternehmensführung …
,
(pp. 175-201)
.
2004
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002525473
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