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11
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10
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10
Markenimage
10
Markenpolitik
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Deutschland
6
Germany
6
Handelsmarke
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3
Spillover-Effekt
3
Store brand
3
Betriebliche Wertschöpfung
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Bewertung
2
Consumer goods marketing
2
Designation of origin
2
Evaluation
2
Herkunftsbezeichnung
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Inter-firm cooperation
2
Internet marketing
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Konsumgut
2
Konsumgütermarketing
2
Marketing
2
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2
Unternehmenskooperation
2
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Book / Working Paper
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Article in journal
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Aufsatz in Zeitschrift
19
Aufsatz im Buch
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Book section
5
Bibliografie enthalten
2
Bibliography included
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Lehrbuch
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Textbook
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Arbeitspapier
1
Aufsatzsammlung
1
Collection of articles of several authors
1
Dissertation u.a. Prüfungsschriften
1
Graue Literatur
1
Hochschulschrift
1
Non-commercial literature
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Reprint
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Sammelwerk
1
Thesis
1
Working Paper
1
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Language
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English
21
German
19
Author
All
Völckner, Franziska
Esch, Franz-Rudolf
141
Burmann, Christoph
137
Baumgarth, Carsten
98
Huber, Frank
79
Meffert, Heribert
78
Melewar, T. C.
73
Keller, Kevin Lane
71
Bruhn, Manfred
66
Sattler, Henrik
64
Ahlert, Dieter
57
De Chernatony, Leslie
55
Tomczak, Torsten
48
Bauer, Hans H.
46
Balmer, John M. T.
45
Wiedmann, Klaus-Peter
43
Phau, Ian
42
Fournier, Susan
40
Loureiro, Sandra Maria Correia
40
Merrilees, Bill
40
Bang, Nguyen
38
Schmidt, Holger J.
37
Ind, Nicholas
36
Romaniuk, Jenni
34
Foroudi, Pantea
33
Herrmann, Andreas
33
Ko, Eunju
33
Strebinger, Andreas
33
Uggla, Henrik
33
MacInnis, Deborah J.
31
Kernstock, Joachim
30
Langner, Tobias
30
Aaker, David A.
29
Christodoulides, George
29
Dawes, John
29
Errichiello, Oliver Carlo
29
Gupta, Suraksha
29
Park, C. Whan
29
Veloutsou, Cleopatra
29
Guzman, Francisco
28
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Journal of business economics : JBE
3
Journal of marketing
2
Kohlhammer Edition Marketing
2
Brand management ; Vol. 3
1
Die Betriebswirtschaft : DBW
1
Edition Marketing
1
Essays on interfirm and intrafirm brand combinations
1
Essays on the effects of brand names and prices on consumer behavior
1
Gabler Edition Wissenschaft / Marken- und Produktmanagement
1
Human resource management review
1
International journal of electronic commerce : IJEC
1
International journal of research in marketing : IJRM ; official journal of the European Marketing Academy
1
Journal of interactive marketing : a quarterly publication from the Direct Marketing Educational Foundation
1
Journal of marketing research : JMR
1
Journal of service research : JSR
1
Management_372TUHH / Technische Universität Hamburg-Harburg : research papers series
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Markendifferenzierung : innovative Konzepte zur erfolgreichen Markenprofilierung
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Marketing : ZFP ; journal of research and management
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Marketing letters : a journal of research in marketing
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Quantitative marketing and marketing management : marketing models and methods in theory and practice ; dedicated to Udo Wagner
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Schmalenbach business review : sbr
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Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : ZfbF
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The journal of media economics
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Transfer, Werbeforschung & Praxis : Zeitschrift für Werbung, Kommunikation und Markenführung
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Werbe- und Markenforschung : Meilensteine - State of the art - Perspektiven ; Günter Schweiger zum 65. Geburtstag
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Wertschöpfung im Handel
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Markentransfererfolgsanalysen bei kurzlebigen Konsumgütern unter Berücksichtigung von Konsumentenheterogenität
Völckner, Franziska
;
Sattler, Henrik
- In:
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche …
57
(
2005
)
8
,
pp. 669-688
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003233412
Saved in:
2
Spillover effects in multiple co-branding alliances
Victoria Villeda, Isabel
;
Völckner, Franziska
; …
- In:
Essays on interfirm and intrafirm brand combinations
.
2012
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010219807
Saved in:
3
Neuprodukterfolg bei kurzlebigen Konsumgütern : eine empirische Analyse der Erfolgsfaktoren von Markentransfers
Völckner, Franziska
-
2003
-
1. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001825907
Saved in:
4
Markentransfer
: der Stand der Forschung
Sattler, Henrik
;
Völckner, Franziska
- In:
Werbe- und Markenforschung : Meilensteine - State of …
,
(pp. 51-75)
.
2006
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003415512
Saved in:
5
Bestimmungsfaktoren des Markentransfererfolges : eine Replikation der Studie von Zatloukal (2002)
Sattler, Henrik
;
Völckner, Franziska
- In:
Journal of business economics : JBE
73
(
2003
)
10
,
pp. 1077-1102
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001813931
Saved in:
6
Erfolgsfaktoren von Markentransfers : eine empirische Analyse für kurzlebige Konsumgüter
Sattler, Henrik
;
Völckner, Franziska
;
Zatloukal, Grit
- In:
Marketing : ZFP ; journal of research and management
25
(
2003
)
3
,
pp. 147-168
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001779655
Saved in:
7
Erfolgsfaktoren des Markentransfers: eine kausalanalytische Betrachtung
Völckner, Franziska
- In:
Journal of business economics : JBE
74
(
2004
)
11
,
pp. 1137-1162
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002426128
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8
Stellenwert von Marken als Werttreiber für Unternehmen
Rühle, Alexander
;
Völckner, Franziska
- In:
Markendifferenzierung : innovative Konzepte zur …
,
(pp. 15-38)
.
2011
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008698902
Saved in:
9
Managing brands in the social media environment
Gensler, Sonja
;
Völckner, Franziska
;
Liu-Thompkins, Yuping
- In:
Journal of interactive marketing : a quarterly …
27
(
2013
)
4
,
pp. 242-256
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010242286
Saved in:
10
Markenstrategische Optionen
Kaufmann, Gwen
;
Sattler, Henrik
;
Völckner, Franziska
- In:
Die Betriebswirtschaft : DBW
66
(
2006
)
2
,
pp. 245-249
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003308460
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