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2
Handbuch
2
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1
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Sammlung
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Undetermined
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Wiedmann, Klaus-Peter
Fehr, Ernst
128
Han, Heesup
125
Belk, Russell W.
113
Falk, Armin
108
Mattila, Anna S.
102
Grunert, Klaus G.
100
Huber, Frank
95
Torgler, Benno
94
Sutter, Matthias
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Güth, Werner
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Lusk, Jayson L.
85
Bauer, Hans H.
84
Phau, Ian
84
Guiso, Luigi
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Gierl, Heribert
79
Liu, Jin-tan
79
Usman, Osly
78
Herrmann, Andreas
77
McAleer, Michael
77
Li, K. T.
76
Ockenfels, Axel
76
Sheth, Jagdish N.
76
Dwivedi, Yogesh Kumar
75
Foxall, Gordon R.
73
Grewal, Dhruv
72
Khare, Arpita
70
Bagozzi, Richard P.
69
Loureiro, Sandra Maria Correia
67
Nayga, Rodolfo M.
67
Septianto, Felix
66
Huck, Steffen
65
Stavins, Joanna
65
Agarwal, Sumit
64
Chang, Chia-Lin
64
Wansink, Brian
64
Jang, Soocheong
62
Giuliano, Paola
61
Paul, Justin
61
Bartling, Björn
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Gottfried Wilhelm Leibniz Universität Hannover
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Leibniz Universität Hannover / Lehrstuhl Marketing und Management (M2)
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Online distribution of pharmaceuticals: investigating relations of consumers' value perception, online shopping attitudes and behaviour in an e-pharmacy context
Wiedmann, Klaus-Peter
;
Hennigs, Nadine
;
Pankalla, Lars
; …
- In:
Journal of customer behaviour
9
(
2010
)
2
,
pp. 175-199
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003989259
Saved in:
2
Konsumentenseitige Akzeptanz von Lebensmittelzusatzstoffen : Identifikation von Akzeptanztreibern im Kontext der Gewinnung von Lebensmittelzusatzstoffen aus Nebenströmen der Lebens...
Albertsen, Levke
;
Wiedmann, Klaus-Peter
-
2017
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011759737
Saved in:
3
Wie steigert man Konsumentenvertrauen? : consumer
confidence
als Gegenstand von Wirtschaft und Kommunikation
König, Jan C. L.
;
Wiedmann, Klaus-Peter
- In:
Von Fukushima zum Tanz der Banker - die (un)sichtbare …
,
(pp. 141-153)
.
2015
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011502686
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4
Konzeptualisierung und Operationalisierung der Unternehmensreputation aus Sicht privater Anleger : Implikationen für Forschung und Praxis auf Basis empirischer Analysen unter Verwe...
Zitzewitz, Mareike von
-
2016
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011719270
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5
The complexity of value in the luxury industry : from consumers' individual value perception to luxury consumption
Hennings, Nadine
;
Wiedmann, Klaus-Peter
;
Klarmann, …
- In:
International journal of retail & distribution management
43
(
2015
)
10/11
,
pp. 922-939
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011505887
Saved in:
6
Development of a measurement concept for sensory perception and investigation of the relationships with marketing-related performance indicators
Haase, Janina
-
2019
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012019241
Saved in:
7
Brand logo symmetry and product design : the spillover effects on consumer inferences
Bettels, Jannick
;
Wiedmann, Klaus-Peter
- In:
Journal of business research : JBR
97
(
2019
),
pp. 1-9
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012002742
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8
To manipulate, or not to manipulate : the naïve beliefs of the simple application of persuasion techniques
Langner, Sascha
;
Schmidt, Steffen
;
Fritz, Sebastian
; …
- In:
Consumer psychology in a social media world
,
(pp. 187-201)
.
2016
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011586456
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9
The implicit sensory association test (ISAT) : a measurement approach for sensory perception
Haase, Janina
;
Wiedmann, Klaus-Peter
- In:
Journal of business research : JBR
109
(
2020
),
pp. 236-245
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012238054
Saved in:
10
Modifikation automobiler Produktmarken zur Strukturierung von Sonderausstattungen : ein markenorientierter Ansatz zur Gestaltung der Produktstruktur
Beck, Christian
-
2017
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011793376
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