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~person:"Wiedmann, Klaus-Peter"
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5
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Undetermined
19
Free
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Type of publication
All
Article
50
Book / Working Paper
36
Type of publication (narrower categories)
All
Article in journal
38
Aufsatz in Zeitschrift
38
Graue Literatur
19
Non-commercial literature
19
Aufsatz im Buch
13
Book section
13
Aufsatzsammlung
4
Arbeitspapier
3
Collection of articles of several authors
3
Sammelwerk
3
Working Paper
3
Handbook
2
Handbuch
2
Hochschulschrift
2
Case study
1
Collection of articles written by one author
1
Fallstudie
1
Sammlung
1
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Language
All
German
44
English
40
Undetermined
2
Author
All
Wiedmann, Klaus-Peter
Han, Heesup
152
Belk, Russell W.
115
Asongu, Simplice
108
Bloom, Nicholas
104
Weber, Michael
104
Davis, Steven J.
103
Dwivedi, Yogesh Kumar
103
Mattila, Anna S.
102
Grunert, Klaus G.
100
Huber, Frank
96
Law, Chun Hung Roberts
93
Phau, Ian
93
Lusk, Jayson L.
91
Bauer, Hans H.
90
Nayga, Rodolfo M.
88
Nijkamp, Peter
87
Herrmann, Andreas
85
Loureiro, Sandra Maria Correia
82
Usman, Osly
82
Gierl, Heribert
80
Sheth, Jagdish N.
80
Aksoy, Cevat Giray
79
Song, Haiyan
78
Gorodnichenko, Yuriy
77
Agarwal, Sumit
76
Fairlie, Robert W.
73
Grewal, Dhruv
73
Wansink, Brian
73
Chen, Xi
72
Foxall, Gordon R.
72
Vrontis, Demetris
72
Brida, Juan Gabriel
70
Stroebel, Johannes
70
Walsh, Gianfranco
70
Khare, Arpita
69
Septianto, Felix
69
Yang, Yang
69
Paul, Justin
68
Bagozzi, Richard P.
67
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Institution
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Gottfried Wilhelm Leibniz Universität Hannover
2
Leibniz Universität Hannover / Lehrstuhl Marketing und Management (M2)
1
Universität Hannover / Institut für Marketing & Management
1
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Schriftenreihe Marketing, Management
19
Journal of business research : JBR
6
Arbeitspapier / Institut für Marketing, Universität Mannheim
4
Marketing : ZFP ; journal of research and management
4
The journal of brand management : an international journal
4
Psychology & marketing
3
Das Internet der Zukunft : bewährte Erfolgstreiber und neue Chancen ; Wolfgang Fritz zum 60. Geburtstag
2
Interactive Marketing im Web 2.0+ : Konzepte und Anwendungen für ein erfolgreiches Marketingmanagement im Internet
2
Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung
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Luxury marketing : a challenge for theory and practice
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Marketing review St. Gallen : Marketingfachzeitschrift für Theorie & Praxis
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Consumer psychology in a social media world
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Consumption culture in Europe : insight into the beverage industry
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Corporate reputation review : an international journal
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Dienstleistungsmanagement und Social Media : Potenziale, Strategien und Instrumente
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Ganzheitliches Marketing und Management
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International journal of consumer studies
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International journal of retail & distribution management
1
Journal of customer behaviour
1
Journal of fashion marketing and management
1
Journal of food products marketing : innovations in food advertising, food promotion, food publicity, food sales promotion
1
Journal of general management
1
Journal of global scholars of marketing science : bridging Asia and the world ; JGSMS
1
Journal of marketing theory and practice
1
Management Know-how
1
Quantitative marketing and marketing management : marketing models and methods in theory and practice ; dedicated to Udo Wagner
1
Schriftenreihe Marketing & Management
1
SpringerLink / Bücher
1
The Oxford handbook of luxury business
1
The journal of consumer marketing
1
Transfer, Werbeforschung & Praxis : Zeitschrift für Werbung, Kommunikation und Markenführung
1
Web 2.0 : neue Perspektiven für Marketing und Medien
1
Wirtschaftswissenschaftliches Studium : WiSt ; Zeitschrift für Studium und Forschung
1
Zeitschrift für Energiewirtschaft : ZfE
1
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ECONIS (ZBW)
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1
Die Identifikation von Lead-Usern in virtuellen Communities : eine empirische Untersuchung ihrer Verhaltensmerkmale in Bulletin-Boards
Wiedmann, Klaus-Peter
;
Pankalla, Lars
;
Ramlow, Felix
-
2009
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003853856
Saved in:
2
Produktbewertungen im Internet : eine empirische Studie zum Einfluss von Onlinerezensionen auf die Markenwahrnehmung und das
Konsumentenverhalten
Wiedmann, Klaus-Peter
;
Behrens, Stefan
;
Materna, Jennifer
-
2011
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009125226
Saved in:
3
To manipulate, or not to manipulate : the naïve beliefs of the simple application of persuasion techniques
Langner, Sascha
;
Schmidt, Steffen
;
Fritz, Sebastian
; …
- In:
Consumer psychology in a social media world
,
(pp. 187-201)
.
2016
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011586456
Saved in:
4
Motive des Konsumentenmanagements im Open Source-Marketing
Wiedmann, Klaus-Peter
- In:
Web 2.0 : neue Perspektiven für Marketing und Medien
,
(pp. 231 - 248)
.
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014559563
Saved in:
5
When more information means less consumer acceptance of innovative food technologies
Walten, Levke
;
Wiedmann, Klaus-Peter
;
Schmidt, Steffen
- In:
Marketing review St. Gallen : Marketingfachzeitschrift …
38
(
2021
)
3
,
pp. 14-22
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012542242
Saved in:
6
The reputation community
Berens, Guido A. J. M.
;
Wiedmann, Klaus-Peter
- In:
Corporate reputation review : an international journal
20
(
2017
)
3/4
,
pp. 159-160
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011794863
Saved in:
7
Verbesserung der wahrgenommenen Dienstleistungsqualität durch den Einsatz von Social Media im B2B-Sektor : aktuelle Ansätze und Fallbeispiele
Wiedmann, Klaus-Peter
;
Fritz, Sebastian
;
Langner, Sascha
- In:
Dienstleistungsmanagement und Social Media : …
,
(pp. 345-369)
.
2013
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009756215
Saved in:
8
Luxusmarken im Zeitalter des Web 2.0 : Herausforderungen und Gestaltungsperspektiven für das Marketingmanagement
Wiedmann, Klaus-Peter
;
Klarmann, Christiane
;
Hennigs, Nadine
- In:
Das Internet der Zukunft : bewährte Erfolgstreiber und …
,
(pp. 77-96)
.
2011
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009241348
Saved in:
9
Collaborated Marketing: die motivationalen Treiber der konsumentenseitigen Beteiligung an Open Source-orientierten Marketingprojekten : Ergebnisse einer explorativen Studie
Wiedmann, Klaus-Peter
;
Langner, Sascha
;
Hennigs, Nadine
- In:
Interactive Marketing im Web 2.0+ : Konzepte und …
,
(pp. 127-149)
.
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003565777
Saved in:
10
Collaborated Marketing : die motivationalen Treiber der konsumentenseitigen Beteiligung an Open Source-orientierten Marketingprojekten ; Ergebnisse einer explorativen Studie
Wiedmann, Klaus-Peter
;
Langner, Sascha
;
Hennigs, Nadine
- In:
Interactive Marketing im Web 2.0+ : Konzepte und …
,
(pp. 127-149)
.
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003762118
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