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~person:"Wiedmann, Klaus-Peter"
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Aufsatzsammlung
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Collection of articles of several authors
4
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4
Arbeitspapier
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Working Paper
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Handbook
2
Handbuch
2
Hochschulschrift
2
Case study
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1
Fallstudie
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Sammlung
1
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German
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38
Undetermined
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Wiedmann, Klaus-Peter
Han, Heesup
119
Belk, Russell W.
113
Grunert, Klaus G.
100
Mattila, Anna S.
97
Huber, Frank
91
Phau, Ian
86
Lusk, Jayson L.
85
Herrmann, Andreas
83
Bauer, Hans H.
82
Gierl, Heribert
78
Sheth, Jagdish N.
78
Usman, Osly
76
Agarwal, Sumit
72
Foxall, Gordon R.
72
Khare, Arpita
70
Bagozzi, Richard P.
69
Dwivedi, Yogesh Kumar
69
Grewal, Dhruv
69
Loureiro, Sandra Maria Correia
69
Stavins, Joanna
67
Nayga, Rodolfo M.
66
Septianto, Felix
66
Wansink, Brian
64
Paul, Justin
61
Jang, Soocheong
57
Verhoef, Peter C.
57
Janssen, Maarten C. W.
56
Laroche, Michel
56
Pelsmacker, Patrick de
56
Rajagopal
55
Thøgersen, John
55
Ko, Eunju
54
Chintagunta, Pradeep K.
53
Inderst, Roman
53
Walsh, Gianfranco
53
Warlop, Luk
53
Gröppel-Klein, Andrea
52
Hollebeek, Linda D.
51
Walter, Ingo
51
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Institution
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Gottfried Wilhelm Leibniz Universität Hannover
2
Leibniz Universität Hannover / Lehrstuhl Marketing und Management (M2)
1
Universität Hannover / Institut für Marketing & Management
1
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Schriftenreihe Marketing, Management
19
Journal of business research : JBR
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Arbeitspapier / Institut für Marketing, Universität Mannheim
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Marketing : ZFP ; journal of research and management
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The journal of brand management : an international journal
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Psychology & marketing
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Schriftenreihe Marketing Management
3
Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung
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Luxury marketing : a challenge for theory and practice
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Marketing review St. Gallen : Marketingfachzeitschrift für Theorie & Praxis
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The journal of product & brand management
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Consumer psychology in a social media world
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Consumption culture in Europe : insight into the beverage industry
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Das Internet der Zukunft : bewährte Erfolgstreiber und neue Chancen ; Wolfgang Fritz zum 60. Geburtstag
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Ganzheitliches Marketing und Management
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International journal of consumer studies
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International journal of retail & distribution management
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Journal of customer behaviour
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Journal of fashion marketing and management
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Journal of food products marketing : innovations in food advertising, food promotion, food publicity, food sales promotion
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Journal of general management
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Journal of global scholars of marketing science : bridging Asia and the world ; JGSMS
1
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Management Know-how
1
Neuronale Netze im Marketing-Management : praxisorientierte Einführung in modernes Data-Mining
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Quantitative marketing and marketing management : marketing models and methods in theory and practice ; dedicated to Udo Wagner
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SpringerLink / Bücher
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The Oxford handbook of luxury business
1
The journal of consumer marketing
1
Transfer, Werbeforschung & Praxis : Zeitschrift für Werbung, Kommunikation und Markenführung
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Web 2.0 : neue Perspektiven für Marketing und Medien
1
Wirtschaftswissenschaftliches Studium : WiSt ; Zeitschrift für Studium und Forschung
1
Zeitschrift für Energiewirtschaft : ZfE
1
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Online distribution of pharmaceuticals: investigating relations of consumers' value perception, online shopping attitudes and behaviour in an e-pharmacy context
Wiedmann, Klaus-Peter
;
Hennigs, Nadine
;
Pankalla, Lars
; …
- In:
Journal of customer behaviour
9
(
2010
)
2
,
pp. 175-199
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003989259
Saved in:
2
Vertriebsmanagement im Finanzdienstleistungssektor : Erfolgsfaktoren und Gestaltungsaspekte unter Berücksichtigung der Zielgruppe Senioren
Wiedmann, Klaus-Peter
;
Bachmann, Frank
;
Milicevic, Ljubo
-
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003438715
Saved in:
3
Kundenrückgewinnung im Finanzdienstleistungsbereich : Ansatzpunkte und Gestaltungsperspektiven für ein Direktmarketing-Konzept
Wiedmann, Klaus-Peter
-
2006
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014005488
Saved in:
4
Konsumentenseitige Akzeptanz von Lebensmittelzusatzstoffen : Identifikation von Akzeptanztreibern im Kontext der Gewinnung von Lebensmittelzusatzstoffen aus Nebenströmen der Lebens...
Albertsen, Levke
;
Wiedmann, Klaus-Peter
-
2017
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011759737
Saved in:
5
Neuronale Netze als Basis eines effizienten Zielkundenmanagements in der Finanzdienstleistungsbranche
Wiedmann, Klaus-Peter
- In:
Neuronale Netze im Marketing-Management : …
,
(pp. 287-320)
.
2001
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001698549
Saved in:
6
Ertragsorientiertes Zielkundenmanagement für Finanzdienstleister : innovative Strategien, Konzepte, Tools
Wiedmann, Klaus-Peter
(
ed.
)
-
2003
-
1. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001748296
Saved in:
7
Die Brand Scorecard als Instrument des Markencontrolling im Finanzdienstleistungssektor : das Anwendungsbeispiel Bausparkassen
Wiedmann, Klaus-Peter
-
2004
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014009503
Saved in:
8
The complexity of value in the luxury industry : from consumers' individual value perception to luxury consumption
Hennings, Nadine
;
Wiedmann, Klaus-Peter
;
Klarmann, …
- In:
International journal of retail & distribution management
43
(
2015
)
10/11
,
pp. 922-939
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011505887
Saved in:
9
Development of a measurement concept for sensory perception and investigation of the relationships with marketing-related performance indicators
Haase, Janina
-
2019
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012019241
Saved in:
10
Brand logo symmetry and product design : the spillover effects on consumer inferences
Bettels, Jannick
;
Wiedmann, Klaus-Peter
- In:
Journal of business research : JBR
97
(
2019
),
pp. 1-9
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012002742
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