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The Surveys of Consumers has been conducted by the Survey Research Center at the University of Michigan since 1946. Each month, 500 individuals are randomly selected from the contiguous United States (48 states plus the District of Columbia) to participate in the Surveys of Consumers. The...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10005843081
Gewinnsteigerungspotenzial. Bei dieser speziellen Form der Preisdifferenzierung handelt es sich um eine auf die Personenzahl bezogene …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10005840600
This paper presents the fully Bayesian analysis of the latent class model using a new approach towards MCMC estimation in the context of mixture models. The approach starts with estimating unidentified models for various numbers of classes.(...)
Persistent link: https://www.econbiz.de/10005844794
Das obige, zugegebenermassen etwas ketzterische, Sprichwort kann ebenso wie auf jeden Menschen, besser noch auf jedes Gut bezogen werden. Im Falle dieser Master Thesis handelt es sich um das Gut Wohnen, genauer gesagt, Mietwohnen. Für einen Mieter einer in Frage kommenden Wohnung gibt es bei...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10005871136
Preisdiskriminierung zwischen On-net Gesprächen (bei denen der Empfänger einesAnrufs Kunde des selben Anbieters ist wie der Gesprächspartner, der das Gesprächinitiiert hat) und Off-net Gesprächen (bei denen dies nicht der Fall ist) ist in Europa weitverbreitet. Diese Studie untersucht die...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008785046
In the field of marketing, pricing is a valuable and long-established steering tool. But inthe logistics context of co-operative strategies like supply chain management, this fieldis mainly neglected. Therefore, the author describes the basic principles and effects ofprice differentiation and...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009418910
Durch die Möglichkeiten der digitalen Erzeugung und Distribution von Medienprodukten werden digitaleKommunikationsnetze wie das Internet oder der digitale Mobilfunk zu Trägermedien publizistischerMassenkommunikation.1 Aus Sicht eines Medienunternehmens mit traditionellem Kerngeschäft in...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10005869068