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The information and communications revolution has hastened the process of globalizationin today's world of business. Consequently, businesses, even small and mid-sized companies,are confronted with cultural diversity when these companies become internationally active.Yet only few businesses are...
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We propose a framework for analyzing transformations of demand. Such transformations frequently stem from changes in the dispersion of consumers` valuations, which lead to rotations of the demand curve. In a wide variety of settings, profits are a U-shaped function of dispersion. A high level of...
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The Surveys of Consumers has been conducted by the Survey Research Center at the University of Michigan since 1946. Each month, 500 individuals are randomly selected from the contiguous United States (48 states plus the District of Columbia) to participate in the Surveys of Consumers. The...
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Das Papier gibt einen Überblick über Entwicklungstendenzen im deutschenEinzelhandel. Es beschreibt den Strukturwandel der Handelsunternehmen: denFormatwandel der Betriebe, die vertikale Integration von Groß- und Einzelhandelsowie den horizontalen Konzentrationsprozess. Am Beispiel der...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10005854838
Der vorliegende Projektbericht entstand im Rahmen des vom Bundesministerium für Bildung undForschung (BMBF) geförderten Projekts „Transolve (Transformation von Produzent und Händlerzum Solution-Anbieter)“. Das übergeordnete Ziel des Vorhabens TRANSOLVE ist dieErarbeitung eines Konzeptes...
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The Ad Age DataCenter provides exclusive advertising and marketing industry data compiled by the Ad Age Research Department. This constantly updated collection includes more than 600 separate charts arranged in four major categories: Marketers/ Advertisers, Media, Agencies, and Salary Surveys.
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The Marketing Faculty at London Business School undertakes academically rigorous teaching and research in a wide range of interrelated topics, including: - advertising - brands and branding - competitive strategy - consumer behaviour - customer focus - distribution - entrepreneurship -...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10005858783
Die vorliegende Arbeit wurde im Rahmen eines Praktikums beim DPV DeutscherPressevertrieb GmbH verfasst. Der DPV ist eine 100 prozentige Tochterfirmades Verlagshauses Gruner+Jahr und wurde im Jahr 2006 gegründet.Ursache hierfür war die Neustrukturierung der gesamten vertrieblichen...
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In klassischen Wahlmodellen wird davon ausgegangen, dass sich ein beobachtetes Verhalten durch einen nicht näher spezifizierbaren Evaluationsprozess des beobachteten Individuums ergibt. Ist die Aufdeckung dieses Prozesses von Interesse, stoßen reine Wahlmodelle schnell an ihre methodischen...
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The value concept is one of marketing theory’s basic elements. Identifying andcreating customer value (CV) - understood as value for customers - is regarded asan essential prerequisite for future company success. Nevertheless, not until quiterecently has CV received much research attention....
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