Showing 1 - 10 of 271
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010353216
management within the FMCG industry and itsimpact on financial measures. A total of fifteen employees were interviewed usingsemi …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009457726
This paper analyses the branding strategy of a leading French food producer in the fast growing Chinese market. The company, Danone Group (DG), has long been operating internationally with success. However, like several multinational enterprises, its initial entry into China was a failure....
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009465504
Diese Magisterarbeit befasst sich mit Marken, die ausschließlich im Internet auftreten (E-Brands) sowie der Markenführung im Internet (E-Branding). Innerhalb dieses Rahmens wird eine Online-Befragung der wichtigsten Internet-Marken in Deutschland sowie eine Datenerhebung unter Internet-Nutzern...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009433650
Measurement und weiteren Instrumenten umfassende Restrukturierungen aufgrund der nicht vorhandenen Übereinstimmung von Strategie …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009468262
Strukturgleichungsmodell zeigt bei der Hälfte der untersuchten Marken den stärksten Einfluss vom Markenimage auf die PKW-Kaufabsicht. Bei 2 … Marken ist der Einfluss des Herkunftslandes auf die Kaufabsicht im Vergleich zum Markenimage und der Preiswahrnehmung stärker …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009480944
Markenführung soll den effektiven Einsatz von Marketingaktivitäten fördern und die Ebenen Konsumentenverhalten bzw. -einstellung …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009454910
number of these businesses fail to become viable entities.Popular literature show that Fast Moving Consumer Goods (FMCG … resources are regarded as being critical for the sustainability of FMCG retail SMMEs during the current dispensation of an …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009447203
purchasing product or service. The effectivness of cause related marketing depends on the strength of product‘s or service‘s …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009478464
fast moving consumer goods (FMCG) sector. The analysed and interpreted reports help the retailer and manufacturing clients …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009455973