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country. In this paper, we propose a model of Champagne purchase decision variables that places COOE as secondary to … be motivated by country of origin effect (variable 2) to buy Champagne, and willing to spend a considerable sum of money … Champagne purchased. Areas for future research are also outlined. …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009437976
The objective of the paper is to simulate the corporate value of Champagne makers by takinginto account the Champagne … this paper report on key financial indicators for that period for financialdebt, performance and valuation of Champagne … valueChampagne makers for the coming crucial years since the Champagne appellation has reachedits geographical limit determined by …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009444749
Retail and service enterprises seek benefits and synergies from locating their stores within retail agglomerations, such as shopping streets and malls. The aim of this paper is to identify the main drivers of such synergetic or ‘agglomeration effects’ for tenants. A literature review reveals...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009465985
Ausgangspunkt dieser Arbeit ist die These, dass der unternehmerische Mittelstand durch Veränderungen des Wettbewerbsumfelds und durch steigende Wettbewerbsintensität in deutlich stärkerem Maße zu strategischen und in der Folge strukturellen Anpassungen gezwungen sein wird. Die Betrachtung...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009448908
Junge Technologieunternehmen kooperieren mit Wettbewerbern, um Zugang zu Informationen, Ressourcen, Märkten und Technologien (Gulati et al., 2000) zu erlangen und komplementäre Ressourcen zu internalisieren (Hamel, 1991). Sie nutzen die spezifischen Synergien ähnlicher Wissensbasen und...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009428982