Showing 1 - 10 of 60,832
-- Applying the 4 PS of marketing to services -- Developing service products and brands -- Distributing services through physical … and electronic channels -- Service pricing and revenue management -- Service marketing communications -- Managing the …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011474353
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013430884
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013421303
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003801741
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002126356
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002265180
Die Bedeutung der Interaktion und das Problem der Koordination im Dienstleistungsprozess Interaktionsökonomische Schema der Verhaltenssteuerung Die dyadische Anbieter-Nachfrager-Interaktion im Dienstleistungsprozess Die Koordinationsinstrumente und deren Einsatzmöglichkeiten bei der...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002341165
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001740618
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001511094