Showing 1 - 10 of 118,816
ob Konsumenten Fiktion und Informationen außerhalb der Fiktion voneinander trennen. …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013516035
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008823069
Betriebswirtschaftslehre mit den Schwerpunkten Marketing und Kommunikation Führungs- und Fachkräfte aus dem Bereich Sponsoring Der Autor Dr …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012401738
Werbestrategie gilt das Cause-Related-Marketing, das dem Kunden die Unterstützung eines sozialen Zwecks durch eine an den Produktkauf … die Wirkung einer sozialen Werbekampagne auf die Kaufabsicht eines Konsumenten am Beispiel einer Kooperation zwischen …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013515851
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003729339
We analyze a large-scale randomized field experiment in which a search engine varied the prominence of search ads for 3.3 million US users: one group of users saw the status quo, while the other saw a lower level of advertising (with prominence of search ads decreased). Revealed preference data...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012244407
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003708167
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012321737
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013515088