Showing 1 - 10 of 633
This study aims to investigate, through the development and operationalized constructs of service quality, service charge, perceived value, and customer satisfaction; customer satisfaction and its determinants of the banking industry in Bangladesh. An exploratory factor analysis and structural...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011938313
This paper provides a comparative analysis of statistical methods to evaluate the consumer perception about the quality of Services of General Interest. The evaluation of the service quality perceived by users is usually based on Customer Satisfaction Survey data and an ex-post evaluation is...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010270942
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011318657
The growth rebalancing model, which places the nontradable services sector on center stage, is important to spur on faster growth in this sector and tap its potential to become another engine of growth for ASEAN economies. While ASEAN countries have allocated the bulk of their fiscal stimulus...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011421206
Im Zuge der zunehmenden Internationalisierung der deutschen Wirtschaft ist auch eine wachsende Exportorientierung der deutschen Dienstleistungswirtschaft zu erwarten. Über das Exportverhalten von Anbietern unternehmensnaher Dienstleistungen ist jedoch im Gegensatz zu Industrieunternehmen...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011601838
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011695677
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011695784
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011696458
, die Beziehungen zwischen Mitarbeiterzufriedenheit (MiZu) und Kundenzufriedenheit (KuZu) statistisch für insgesamt 52 …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010292520
werden, ob sich die mit der Einführung des Ombudsmannverfahrens verbundenen Hoffnungen auf eine größere Kundenzufriedenheit …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010305689