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werden, ob sich die mit der Einführung des Ombudsmannverfahrens verbundenen Hoffnungen auf eine größere Kundenzufriedenheit …
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Not only the horse as a living creature, but also equestrian sport, has a positive influence on the general upbringing and development of young people. Although equestrian sport still exerts a strong fascination, it is becoming more difficult to inspire young people to take part in this...
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In Relational marketing it is highly important for retailers to identify the type of benefits from the relationship with major influence in customer satisfaction and loyalty towards the retailer, in order to guarantee a continuous and satisfactory relationship. The above mentioned benefits can...
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The purpose of this quantitative-deductive paper is to explore the link amongst customer satisfaction and engagement on social media on repurchase intention in the hospitality industry. The study was conducted on social media because, it is the fastest growing media in history. Data was...
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Retail banking services of Vietnamese commercial banks are developing along with economic growth, improving the repurchase behavior of customers helps banks maintain a competitive edge in the market. Therefore, the research was conducted on factors affecting satisfaction and intention to...
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, die Beziehungen zwischen Mitarbeiterzufriedenheit (MiZu) und Kundenzufriedenheit (KuZu) statistisch für insgesamt 52 …
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This study aims to investigate, through the development and operationalized constructs of service quality, service charge, perceived value, and customer satisfaction; customer satisfaction and its determinants of the banking industry in Bangladesh. An exploratory factor analysis and structural...
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positiv auf Kundenzufriedenheit und -bindung auswirkt und durch zwei Dimensionen an Determinanten – funktional und emotional … – bestimmt wird. Zudem zeigt sich, dass sich funktionale Erlebnistreiber positiv auf Kundenerlebnis und Kundenzufriedenheit … auswirken, wohingegen emotionale Erlebnistreiber nur dann die Kundenzufriedenheit steigern, wenn mit diesen aus Kundensicht auch …
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sich das Kundenerlebnis positiv auf Kundenzufriedenheit und -bindung auswirkt und durch zwei Dimensionen an Determinanten … Kundenzufriedenheit auswirken, wohingegen emotionale Erlebnistreiber nur dann die Kundenzufriedenheit steigern, wenn mit diesen aus …
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Sogenannte Self-Service-Technologien (SST), wie Bankautomaten, automatischer Self-Checkout in Hotels, Telefonbanking und Dienstleistungen, die der Kunde über das Internet bezieht (z.B. Onlinebanking) werden in den letzten Jahren zunehmend von Unternehmen genutzt, um den kostenintensiven,...
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