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Qualifikationsniveau im Einzelhandel durch verstärkten Einsatz von Teilzeitkräften werden zwar eingeräumt, doch wird hierin ein auch …
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Beschäftigten erweitern: Im Zeitraum von etwa drei Jahren könnte der Einzelhandel mit einer liberalisierungsbedingten …
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Seit das veränderte Ladenschlußgesetz Angfang August im Bundesgesetzblatt verkündet wurde, hat der Einzelhandel die …
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Die Analyse der Wirkung von Verkaufsförderungsmaßnahmen auf den Absatz oder Erlös von Konsumgütern gehört zu den mit am meisten erforschten Problemkomplexen in der quantitativen Marketingforschung. Allerdings untersuchen die Mehrzahl der Arbeiten lediglich die kurzfristigen Wirkungen von...
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The objective of the study is to identify the selected retail marketing mix elements influencing on business performance of retail groceries and to suggest strategies for improving the performance of these retail shops. In the Eastern Province of Sri Lanka, many groceries and self-selection...
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Cadbury India Limited has always been known for its innovation in manufacturing and marketing of its products. One such innovation in the distribution channel of the company was the introduction of a new classification system in January 2008, called the RE Classification (Retail Environment...
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The general focus of the study was to investigate the impact of advertisement on alcoholic beverage consumption at Bantama Sub-Metro in Kumasi. Objectives were to analyse the nature of advertisement of alcoholic beverages, determine factors that influence the consumption of alcoholic beverages...
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The authors study in-store marketing for telecom retail stores in GSM sector in Turkey which handset manufacturers practice special application in stores for increasing purchasing and improving suggestion rates of their products. They develop a theoretical model of dealers, and manufacturers...
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