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Verbraucherreaktionen bei Unzufriedenheit mit einem gekauften Produkt oder einer in Anspruch genommenen Dienstleistung sind vielfältig und reichen von direkten Beschwerden bei Händlern oder Herstellern über Beschwerden bei Dritteinrichtungen bis hin zum Wechsel des Anbieters. Dabei können...
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Kundenzufriedenheit empirisch überprüft. Eine Fokusgruppen-Diskussion mit Landwirten beleuchtet die landwirtschaftlichen Sichtweise auf … Landwirten aus Nord- und Nord-Ostdeutschland wird untersucht, welche Leistungen der Landhändler zu Kundenzufriedenheit führen und … zeigen, dass neben der Konditionenpolitik auch die Serviceprofilierung entscheidend für die Kundenzufriedenheit ist. Die …
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Осуществлено исследование потребителей на рынке заведений питания студентов на основе метода кластерного анализа, являющегося многомерной статистической...
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The article studies consumers in the market of students catering on the basis of the method of cluster analysis, which is a many-sided statistical procedure, which envisages collection of data, which keep information about the sampling and ordering objects into relatively homogeneous groups, as...
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management of relationships with customers, models of service and relationships are a fast-growing area of marketing science … expectations and length of relationship, and more on modeling the effects of dynamic marketing interventions with individual …
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better understand the drivers of empirical sales ethics research, the foundations used in business, marketing, and sales … empirical testing, a greater variety of moral frameworks and wider use of marketing exchange theory is needed. The review …
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This article analyzes factors that affected the decision to exit tobacco production in the wake of the tobacco buyout program using the data collected through a survey of Kentucky tobacco farmers. Using the Heuristic logistic regression model, we find that the decision to exit tobacco growing...
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werden, ob sich die mit der Einführung des Ombudsmannverfahrens verbundenen Hoffnungen auf eine größere Kundenzufriedenheit …
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This study aims at proposing a modified 7-category fuzzy SERVQUAL to measure service quality for the banking sector. We have added new categories to the conventional SERVQUAL to account for the impacts of the bank’s Corporate Social Responsibility (CSR) initiatives, and e-banking. A...
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The purpose of this study is to contribute to the literature of service quality importance in restaurant industry. The study has been based upon the Servqual technique and Dineserv tool of improving the quality by the service providing organizations. The study is undertaken from the perspective...
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