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Mercator shopping center and Sad Novi Bazaar shopping center in Novi Sad, Serbia. The shopping center ambience was examined …
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Importance-performance analysis is a simple and widely used analytical technique that can assist practitioners in prioritising service attributes when enhancing customer satisfaction. Recent research in customer satisfaction, however, suggests that customer satisfaction can be classified into...
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correction model to weekly wheat grower prices in Serbia and world market prices, two states of the wheat market are identified … auf der Grundlage von wöchentlichen Erzeugerpreisen für Weizen in Serbien sowie Weltmarktpreisen geschätzt wird, lassen …
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affected the transmission of price changes along the wheat-to-bread supply chain in Serbia. We aim to investigate if consumers …
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El hombre siempre ha estado interesado en poder representar la superficie terrestre de manera que se cumplieran dos condiciones, por un lado que en dicha representación se reflejaran la mayor cantidad posible de detalles, y por otro, que dicha representación fuera sobre un medio fácilmente...
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werden, ob sich die mit der Einführung des Ombudsmannverfahrens verbundenen Hoffnungen auf eine größere Kundenzufriedenheit …
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Kundenzufriedenheit empirisch überprüft. Eine Fokusgruppen-Diskussion mit Landwirten beleuchtet die landwirtschaftlichen Sichtweise auf … Landwirten aus Nord- und Nord-Ostdeutschland wird untersucht, welche Leistungen der Landhändler zu Kundenzufriedenheit führen und … zeigen, dass neben der Konditionenpolitik auch die Serviceprofilierung entscheidend für die Kundenzufriedenheit ist. Die …
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Serbia). Following the information-processing theory, the decision-making process is defined with the five phases: need …
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Arousal among young consumers plays a key role in buying decisions. One of the challenges for success in retailing is to enhance the in-store ambience to influence the young consumers for prolonged stay in the store for shopping and explore the zone of experience of new products. This paper...
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Consumer responses to clearance sales, both in terms of consumer satisfaction with the decision process and in terms of subsequent store-choice behaviour, have been analysed in this paper through four controlled experiments conducted in Mexico in reference to consumer choice and...
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