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Kotler, Philip
97
Meffert, Heribert
85
Bruhn, Manfred
72
Pepels, Werner
52
Baker, Michael John
30
Belz, Christian
27
Homburg, Christian
25
McDonald, Malcolm
25
Weis, Hans Christian
25
Bauer, Hans H.
22
Ginzberg, Eli
21
Kuß, Alfred
21
Diller, Hermann
20
Fabozzi, Frank J.
20
Huber, Frank
20
Tomczak, Torsten
20
Feagin, Joe R.
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Wiedmann, Klaus-Peter
19
Berekoven, Ludwig
18
Zerres, Michael P.
18
Dichtl, Erwin
17
Unger, Fritz
17
Aaron, Henry J.
16
Armstrong, Gary
16
Ferrell, Odies C.
16
Libecap, Gary D.
16
Peter, Jerome Paul
16
Silberer, Günter
16
Fritz, Wolfgang
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Kerin, Roger A.
15
Levitan, Sar A.
15
Lovelock, Christopher H.
15
Reinecke, Sven
15
Ahlert, Dieter
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Eitzen, David Stanley
14
Levinson, Jay Conrad
14
Meyer, Paul W.
14
Aaker, David A.
13
Etzioni, Amitai
13
Forsyth, Patrick
13
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Institution
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American Marketing Association
27
European Society for Opinion and Marketing Research
26
Organisation for Economic Co-operation and Development
16
Deutschland <Bundesrepublik> / Statistisches Bundesamt
13
National Bureau of Economic Research <Cambridge, Mass.>
12
American Assembly
10
Russell Sage Foundation
9
Deutschland / Statistisches Bundesamt
8
National Bureau of Economic Research <New York, NY>
7
Federal Reserve Bank <New York, NY>
6
Industrial Relations Research Association
6
Arthur Andersen & Co. <Genève>
5
Forschungsinstitut für Absatz und Handel <Sankt Gallen>
5
Gesellschaft für Konsum-, Markt- und Absatzforschung
5
International Labour Office
5
Standard and Poor's Corporation <New York, NY>
5
United States / Department of Commerce
5
Deutsche Marketing-Vereinigung
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Fördergesellschaft Marketing an der Universität Augsburg
4
GfK-Marktforschung GmbH <Nürnberg>
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Institut für Marketing <Münster, Westfalen>
4
John M. Olin Institute for Employment Practice and Policy
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Rand Corporation <Santa Monica, Calif.>
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Rheinland-Pfalz
4
Rheinland-Pfalz / Statistisches Landesamt
4
Salomon Brothers Center for the Study of Financial Institutions <New York, NY>
4
Salomon Center <New York, NY>
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United States / Bureau of the Census
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United States / Government Accountability Office
4
Universität <Duisburg, 1980 -> / Fachgebiet Marketing und Konsum
4
Wissenschaftliche Gesellschaft für Marketing und Unternehmensführung
4
American Council on Consumer Interests
3
Bayerische Akademie für Werbung und Marketing
3
Brookings Institution
3
Bundesstelle für Außenhandelsinformation <Köln>
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Bundesversicherungsanstalt für Angestellte
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Center of Market Oriented Product and Production Management <Mainz>
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College of Commerce <Chicago, Ill.>
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Commission on Critical Choices for Americans
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Europäische Hochschulschriften / 5
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Garland reference library of social science
74
The annals of the American Academy of Political and Social Science
50
AEI studies
46
Sage library of social research
46
UTB
42
Sage focus editions
40
Arbeitspapiere / Wissenschaftliche Gesellschaft für Marketing und Unternehmensführung e. V.
35
Contributions in political science
33
Contributions in women's studies
33
Contributions in sociology
31
Contributions in economics and economic history
25
Hamburger Schriften zur Marketingforschung
24
Research for business decisions
23
Arbeitspapier / Institut für Marketing, Universität Mannheim
22
Contributions in Afro-American and African studies
22
Neue betriebswirtschaftliche Forschung : nbf
22
Schwerpunkt Marketing / Arbeitspapiere
22
Urban affairs annual review
21
International journal of public administration : IJPA
20
Public administration and public policy : a comprehensive publication program
20
Europäische Hochschulschriften / 2
19
Dtv
17
Schriften zum Marketing
17
Schriftenreihe Schwerpunkt Marketing
17
Arbeitspapier / Universität Erlangen-Nürnberg, Betriebswirtschaftliches Institut, Lehrstuhl für Marketing
16
New directions for program evaluation : a quarterly sourcebook
16
Advances in the study of entrepreneurship, innovation, and economic growth : a research annual
15
Studies in income and wealth
14
American immigration & ethnicity
13
Contemporary studies in economic and financial analysis
13
Contributions in American history
13
Contributions to the study of aging
13
IRB-Literaturauslese
13
Sozialismus <Hamburg>
13
Betriebswirtschaftliche Abhandlungen
12
Schriften zur Handelsforschung
12
Wirtschaftsrecht und Wirtschaftspolitik
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Wissenschaftliche Arbeitspapiere / Institut für Marktorientierte Unternehmensführung, Universität Mannheim
12
Beiträge zur Marketingwissenschaft
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310
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theory and research : the contributions of Bauer, Green, Kotler, and Levitt ; [Proceedings of the 10. Paul D. Converse Symposium held at the Univ. of Illinois,...
Andreasen, Alan R.
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Marketing-Management
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2001
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10., überarb. und aktualisierte Aufl.
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3
Produkttests in der Marketingforschung : mit 52 Tabellen
Bauer, Erich
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1981
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Using market knowledge
Deshpandé, Rohit
(
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2001
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5
Das Verhalten der Unternehmung in der Rezession : die Bedeutung der wachstumsorientierten Konjunkturtheorie für die Absatztheorie
Krommes, Werner
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1972
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6
Nachkaufmarketing in Kreditinstituten
Starkl, Fritz
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1983
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Marketing
and sales management : an inforamtion sourcebook
Herold, Jean
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1988
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Communicating with the multicultural consumer : theoretical and practical perspectives
Mueller, Barbara
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2008
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Marketing
als Schnittstellenwissenschaft und Transfertechnologie : Festschrift zum 60. Geburtstag von Hans Hörschgen
Froböse, Michael
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1996
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10
Die Einführung des
Marketing
in den Unternehmungen der österreichischen Wirtschaft
Wandl, Claudia
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