Showing 1 - 10 of 229
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011661399
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011488363
Die Werbeeinstellung gilt als besonders verhaltensprägend und zugleich beeinflussbar durch die werbliche Kommunikation. Damit wird ihr eine zentrale Rolle als Vermittler von Werbewirkung zugesprochen. Allerdings wurde diese Vermittlerrolle bisher nur bei neuen Produkten mit unbekannten...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010492251
information processing of store environments during a field experiment conducted in two single-brand fashion-apparel stores (i … (e.g., brand information) and underlying processes that explain consumer behavior in brand-manifesting situations in …, and behavioral responses that characterize consumer-brand interactions at relevant brand touchpoints in compulsive buying …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012131651
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011687876
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011687898
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011799718
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010379277
Die Werbeeinstellung gilt als besonders verhaltensprägend und zugleich beeinflussbar durch die werbliche Kommunikation. Damit wird ihr eine zentrale Rolle als Vermittler von Werbewirkung zugesprochen. Allerdings wurde diese Vermittlerrolle bisher nur bei neuen Produkten mit unbekannten...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003428351