Showing 1 - 10 of 4,112
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009155043
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003676945
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003685527
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012820407
Advertising is a field that has attracted a great deal of academic attention. This handbook is edited by two highly respected and trusted thinkers in the field and includes contributions from leading academics based in both the United Kingdom and the United States
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013208127
Dachmarken -- Zentrale Erfolgsfaktoren bei Portfolio-Werbung -- Einführung einer neuen Produktmarke durch Portfolio-Werbung …Unternehmen mit komplexen Markenarchitekturen rücken vermehrt ihre Dachmarke in den Vordergrund. Portfolio-Werbung, die … Potenzial und die Risi­ken von Portfolio-Werbung auf und gibt konkrete Handlungsanweisungen. Die zweite Auflage wurde in …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014017004
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013547523
Werbung in Computerspielen – In-Game Advertising genannt – ist ein viel versprechender Ansatz für die gebeutelte … Marketer, Mediaplaner und Game-Publisher, die sich einen Informationsvorsprung zu Werbung in Computerspielen sichern wollen! …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013516688
strategischen Analysen finden sich Ausführungen zu allen denkbaren Instrumenten der Kommunikationspolitik: Werbung …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014006143
Advances in Advertising Research series are published annually by the European Advertising Academy (EAA). This volume grew out of research papers presented at the 9th ICORIA (International Conference on Research in Advertising) which was held at Universidad Autónoma de Madrid, Spain, on June...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014015382