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435
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United States
350
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311
Marketingmanagement
311
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Social web
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266
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251
Marktforschung
251
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Online-Marketing
226
Einzelhandel
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Retail trade
220
E-commerce
211
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145
Werbewirkung
145
Nachhaltige Entwicklung
142
Sustainable development
142
Corporate Social Responsibility
139
Corporate social responsibility
139
Environmental consciousness
139
Sustainability
139
Umweltbewusstsein
139
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All
Undetermined
187
Free
18
Type of publication
All
Article
1,238
Type of publication (narrower categories)
All
Book section
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9,852
Aufsatz in Zeitschrift
9,852
Hochschulschrift
1,632
Graue Literatur
1,389
Non-commercial literature
1,389
Thesis
1,239
Aufsatz im Buch
1,238
Working Paper
756
Arbeitspapier
746
Collection of articles of several authors
589
Sammelwerk
589
Aufsatzsammlung
390
Bibliografie enthalten
375
Bibliography included
375
Lehrbuch
272
Konferenzschrift
255
Textbook
234
Conference proceedings
161
Case study
139
Fallstudie
139
Conference paper
127
Konferenzbeitrag
127
Ratgeber
109
Handbook
105
Handbuch
105
Guidebook
102
Dissertation u.a. Prüfungsschriften
72
Collection of articles written by one author
58
Sammlung
58
Festschrift
48
Statistik
46
Statistics
35
Forschungsbericht
32
Umfrage
30
Market information
28
Marktinformation
28
Amtsdruckschrift
24
Glossar enthalten
24
Glossary included
24
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Language
All
German
639
English
600
French
1
Author
All
Spiller, Achim
15
Bauer, Hans H.
9
Enneking, Ulrich
9
Meffert, Heribert
8
Diller, Hermann
7
Homburg, Christian
7
Schröder, Hendrik
7
Schulze, Birgit
7
Weinberg, Peter
7
Alvensleben, Reimar von
6
Bruhn, Manfred
6
Diehl, Sandra
6
Huber, Frank
6
Enke, Margit
5
Fournier, Susan
5
Fritz, Wolfgang
5
Hansen, Ursula
5
Roosen, Jutta
5
Stauss, Bernd
5
Terlutter, Ralf
5
Wiedmann, Klaus-Peter
5
Ahlert, Dieter
4
Fantapié Altobelli, Claudia
4
Goldsmith, Ronald E.
4
Herrmann, Andreas
4
Hildebrandt, Lutz
4
Hollebeek, Linda D.
4
Kirchgeorg, Manfred
4
Menrad, Klaus
4
Purper, Guido
4
Schuckel, Marcus
4
Thiele, Silke
4
Zapilko, Marina Annette
4
Abdulai, Awudu
3
Aggarwal, Anu Gupta
3
Altmann, Marianne
3
Billen, Peter
3
Birker, Benjamin
3
Boztuğ, Yasemin
3
Breidenbach, Petra
3
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Handbook of research on customer engagement
10
Theoretische Fundierung und praktische Relevanz der Handelsforschung
10
Umwelt- und Produktqualität im Agrarbereich : 44. Jahrestagung der Gesellschaft für Wirtschafts- und Sozialwissenschaften des Landbaues e. V. vom 27. bis 29. September 2004 in Berlin
10
New developments and approaches in consumer behavior research
9
Social and economic research with consumer panel data : proceedings of the First ZUMA Symposium on Consumer Panel Data, 5 and 6 October 1999
9
Consumer-brand relationships : theory and practice
7
Grundlagen des CRM : Strategie, Geschäftsprozesse und IT-Unterstützung
7
Managing customer experiences in an omnichannel world : melody of online and offline environments in the customer journey
7
Understanding digital industry : proceedings of the Conference on Managing Digital Industry, Technology and Entrepreneurship (CoMDITE 2019), July 10-11, 2019, Bandung, Indonesia
7
Nachhaltiger Konsum : auf dem Weg zur gesellschaftlichen Verankerung
6
Strategies and tools for managing connected consumers
6
Advertising and communication : proceedings 4th International Conference on Research in Advertising (ICORIA), Saarland University, June 2 - 4, 2005, Saarbruecken
5
Aspekte der Digitalisierung in Banken
5
Genuss-Standort Deutschland : Zukunftsstrategien für Lebensmittel
5
Global consumer behavior
5
International advertising and communication : current insights and empirical findings
5
Marketing Weiterdenken : Zukunftspfade für eine marktorientierte Unternehmensführung : Herrn Prof. Dr. Dr. h.c. mult. Heribert Meffert zum 80. Geburtstag
5
Quantitative Marketingforschung in Deutschland : Festschrift für Klaus Peter Kaas zum 65. Geburtstag
5
Relationship marketing : gaining competitive advantage through customer satisfaction and customer retention
5
Trust and risk in business networks : proceedings of the 99th seminar of the European Association of Agricultural Economists (EAAE), February 8-10, 2006, Bonn, Germany
5
Unternehmerische Landwirtschaft zwischen Marktanforderungen und gesellschaftlichen Erwartungen : 51. Jahrestagung der Gesellschaft für Wirtschafts- und Sozialwissenschaften des Landbaues e. V. vom 28. bis 30. September
5
Zukunftsperspektiven der Fleischwirtschaft : Verbraucher, Märkte, Geschäftsbeziehungen
5
Advances in National Brand and Private Label Marketing : 10th International Conference, 2023
4
Advances in National Brand and Private Label Marketing : Fifth International Conference, 2018
4
Agrar- und Ernährungsmärkte nach dem Boom : 49. Jahrestagung der Gesellschaft für Wirtschafts- und Sozialwissenschaften des Landbaues e. V. vom 30. September bis 02. Oktober 2009
4
Automobilmarktforschung : Nutzenorientierung von Pkw-Herstellern
4
Commodity Marketing : Grundlagen, Besonderheiten, Erfahrungen
4
Consumer brand relationships : meaning, measuring, managing
4
Customer Experience : Forum Dienstleistungsmanagement
4
Customer Relationship Management : the ultimate guide to efficient use of CRM
4
Customer engagement marketing
4
Customer retention in the automotive industry : quality, satisfaction and loyalty
4
Die Frauen und das Netz : Angebote und Nutzung aus Genderperspektive
4
Digital Transformation for Fashion and Luxury Brands : Theory and Practice
4
Digital marketing : global strategies from the world's leading experts
4
Handbook of brand relationships
4
Handbook of relationship marketing
4
Handbook of research on customer equity in marketing
4
Handbook of research on retailer-consumer relationship development
4
Handel und Verkehr, Mobilität und Konsum : mit 14 Tabellen
4
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ECONIS (ZBW)
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1
Markentreue setzt eine starke Marke voraus : die zu pflegen ist eine zentrale Herausforderung
Bruhn, Manfred
- In:
Erfolg in Zeiten des Wandels : BMW im Gespräch …
,
(pp. 022-038)
.
2006
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003346546
Saved in:
2
Möglichkeiten zur Vertrauensförderung im Markt für Bio-Lebensmittel
Eichenlaub, Angelika
;
Korjamo, Eeva M.
- In:
Existenzgründung: Beiträge zur Gründungsforschung
,
(pp. 73-99)
.
2006
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003315825
Saved in:
3
Der demographische Wandel als Herausforderung für das
Marketing
Foscht, Thomas
;
Angerer, Thomas
;
Swobona, Bernhard
- In:
Demographischer Wandel als unternehmerische …
,
(pp. 159-173)
.
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003456239
Saved in:
4
Auswege aus der Preisfalle
Greipl, Erich
;
Wittig, Katja
- In:
Vielfalt und Einheit in der Marketingwissenschaft : ein …
,
(pp. 327-346)
.
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003531986
Saved in:
5
Luxury
marketing
in the age of cheap : an exploratory survey on consumer behavior in online shopping clubs
Fritz, Wolfgang
;
Gülow, Wencke
- In:
Luxury marketing : a challenge for theory and practice
,
(pp. 187-205)
.
2013
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009667676
Saved in:
6
Unternehmenskommunikation zur Förderung des nachhaltigen Konsums
Fricke, Vera
;
Schrader, Ulf
- In:
Sustainable Marketing Management : Grundlagen und Cases
,
(pp. 205-226)
.
2014
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010476276
Saved in:
7
Word-of-mouth and
marketing
effects on customer equity
Hanssens, Dominique M.
;
Villanueva, Julian
;
Yoo, Shijin
- In:
Handbook of research on customer equity in marketing
,
(pp. 178-198)
.
2015
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010483487
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8
Marketing
as surveillance : assembling consumers as brands
Pridmore, Jason
;
Lyon, David
- In:
Inside marketing : practices, ideologies, devices
,
(pp. 115-136)
.
2011
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008938708
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9
Relationship and loyalty
marketing
Shoemaker, Stowe
;
Kapoor, Camille
- In:
Handbook of hospitality marketing management
,
(pp. 119-152)
.
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003804192
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10
Selection of customers for
marketing
campaign as a multi-criteria problem
Trzaskalik, Tadeusz
;
Jarek, Slawomir
- In:
Fuzzy optimization and multi-criteria decision making …
,
(pp. 72-96)
.
2016
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011478569
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