Showing 1 - 10 of 2,132
Neben Marketing- und Vertriebsaspekten zeigt dieses Buch Perspektiven auf, die sich aus dem Social Web ergeben. Kundenanfragen über Facebook, Twitter Co. können von den Unternehmen als Chance zum Dialog genutzt werden. Wer es versteht, die Gespräche mit den Konsumenten authentisch und auf...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011678670
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011688012
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011947025
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014011753
In order to be developed, inter-organizational relationships, as well as organizational cultures, rely on communication, learning, trust, commitment, and shared meanings and symbols. This book discusses the emergence and development of an inter-organizational culture, in which meanings, beliefs,...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012396098
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011973985
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014229016
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003754539
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003649170
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003768824