Showing 1 - 10 of 11,585
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011613111
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011550928
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000974052
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001721083
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009729066
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003140794
In this paper, based on well-established behavioral theories, we propose a new model for dynamic formation of customer’ quality expectations. The model is described by a one-dimensional non-linear discrete dynamical system which depends on several parameters with links to behavioral theories....
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013216063
-- 2. Determinanten der Erwartungsbildung und -Veränderung -- 3. Bezugsobjekt von Erwartungen im Dienstleistungsbereich … theoretischen und empirischen Forschung für das weitere Vorgehen -- III: Modell der phasenbezogenen Erwartungsbildung und -Wirkung …. Zusammenfassung der Hypothesen -- IV: Experimentelle Überprüfung des phasenspezifischen Modells der Erwartungsbildung und -Wirkung …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014017021
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011561810
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001656649