//--> //--> //--> //-->
Toggle navigation
Logout
Change account settings
EN
DE
ES
FR
A-Z
Beta
About EconBiz
News
Thesaurus (STW)
Research Skills
Help
EN
DE
ES
FR
My account
Logout
Change account settings
Login
Publications
Events
Your search terms
Search
Retain my current filters
~subject:"Brand"
~subject:"Conjoint analysis"
~type_genre:"Bibliografie"
~type_genre:"Book section"
Search options
All Fields
Title
Exact title
Subject
Author
Institution
ISBN/ISSN
Published in...
Publisher
Open Access only
Advanced
Search history
My EconBiz
Favorites
Loans
Reservations
Fines
You are here:
Home
Market and marketing analysis...
Similar by subject
Narrow search
Delete all filters
| 4 applied filters
Year of publication
From:
To:
Subject
All
Brand
Conjoint analysis
Marktforschung
1,255
Market research
1,237
Theorie
302
Theory
302
Consumer behaviour
219
Konsumentenverhalten
219
Deutschland
203
Germany
199
Qualitative Methode
87
Qualitative method
87
Beziehungsmarketing
72
Relationship marketing
72
Befragung
64
Interview
64
Marketingmanagement
61
Marketing management
59
USA
56
United States
56
Marketing theory
54
Marketingtheorie
54
Marketing
49
Scientific method
45
Wissenschaftliche Methode
45
Conjoint-Analyse
44
Internet
43
Innovation
37
Innovation management
37
Innovationsmanagement
37
Advertising effects
33
Werbewirkung
33
International marketing
30
Internationales Marketing
30
Forecasting model
28
Prognoseverfahren
28
Social Web
28
Social web
28
Österreich
25
Austria
23
more ...
less ...
Type of publication
All
Article
66
Type of publication (narrower categories)
All
Bibliografie
Book section
Article in journal
144
Aufsatz in Zeitschrift
144
Aufsatz im Buch
66
Hochschulschrift
54
Thesis
49
Graue Literatur
35
Non-commercial literature
35
Arbeitspapier
31
Working Paper
31
Bibliografie enthalten
14
Bibliography included
14
Aufsatzsammlung
9
Collection of articles of several authors
8
Sammelwerk
8
Reprint
5
Case study
4
Fallstudie
4
Collection of articles written by one author
3
Festschrift
3
Sammlung
3
Konferenzschrift
2
Accompanied by computer file
1
Elektronischer Datenträger als Beilage
1
Forschungsbericht
1
Mikroform
1
more ...
less ...
Language
All
German
37
English
30
Author
All
Baier, Daniel
3
Gaul, Wolfgang
3
Herrmann, Andreas
3
Huber, Frank
3
Adler, Jost
2
Albrecht, Jens
2
Friederes, Gereon
2
Gustafsson, Anders
2
Huber, Joel
2
Klein, Andreas
2
Miller, Richard
2
Orme, Bryan
2
Sattler, Henrik
2
Schweiger, Günter
2
Wittink, Dick R.
2
Woratschek, Herbert
2
Aaker, Jennifer
1
Ahlert, Dieter
1
Allred, Chad R.
1
Aust, Eberhard
1
Austin, Jon R.
1
Baldinger, Allan L.
1
Battenfeld, Dirk
1
Bauer, Hans H.
1
Berneburg, Alma
1
Bhattacharjee, Amit
1
Biesalski, Alexander
1
Blair, Edward
1
Brandes, Fritz
1
Brasini, Sergio
1
Brocke, Michaela
1
Cattin, Philippe
1
Chrzan, Keith
1
Cohen, Joel B.
1
DeSarbo, Wayne
1
Deppe, Michael
1
Echambadi, Raj
1
Elrod, Terry
1
Esser, Mark
1
Fournier, Susan
1
more ...
less ...
Published in...
All
Conjoint measurement : methods and applications
11
Handbuch der Marktforschung
3
The evolution of brands : from signals of quality to storehouses of trust
3
The handbook of marketing research : uses, misuses, and future advances
3
Automobilmarktforschung : Nutzenorientierung von Pkw-Herstellern
2
Entrepreneurial Marketing : Besonderheiten, Aufgaben und Lösungsansätze für Gründungsunternehmen
2
Handbook of brand relationships
2
Marketing und Marktforschung : Entwicklungen, Erweiterungen und Schnittstellen im nationalen und internationalen Kontext ; Festschrift zum 66. Geburtstag von Prof. Dr. Manfred Hüttner
2
Marketingprobleme : innovative Lösungsansätze aus Forschung und Praxis
2
Operations research proceedings 2002 : selected papers of the International Conference on Operations Research (SOR 2002) ; Klagenfurt, September 2 - 5, 2002 ; with 51 tables
2
Agrarstrukturentwicklungen und Agrarpolitik : vom 4. bis 7. Oktober 1995 in Berlin
1
Agrarwirtschaft in der Informationsgesellschaft : 39. Jahrestagung der Gesellschaft für Wirtschafts- und Sozialwissenschaften des Landbaues e.V. vom 30. September bis 2. Oktober 1998 in Bonn
1
Aktuelle Perspektiven des Marketingmanagements : Reflektionen aus den Bereichen Holistic Branding, Media Management und Sustainability Marketing ; Festschrift für Prof. Dr. Manfred Kirchgeorg zum 50. Geburtstag
1
B-to-B-Markenführung : Grundlagen, Konzepte, Best Practice
1
Direct Banking : wie virtuelle Institute das Bankgeschäft revolutionieren
1
Erfolgsstrategien für die Mitte - Perspektiven aus Marktforschung, Praxis und Wissenschaft : Dokumentation des Führungsgesprächs vom 7. November 2008
1
From data to knowledge : theoretical and practical aspects of classification, data analysis, and knowledge organization
1
Fundamentals of marketing research ; Vol. 6
1
Handbook of marketing decision models
1
Handbook of research in international marketing
1
Innovation und Absatz
1
Innovation und Institution : [67. Jahrestagung des Verbandes der Hochschullehrer für Betriebswirtschaft an der Christian-Albrechts-Universität zu Kiel ... 18. - 21. Mai 2005]
1
Kapital, Kompetenz, Konflikte
1
Kostenmanagement und Controlling
1
Marketing-Controlling mit POS-Daten : Analyseverfahren für mehr Erfolg in der Konsumgüterwirtschaft
1
Marketingfocus: Produktmanagement : [Hans Knoblich zum 60. Geburtstag]
1
Mathematische Methoden der Wirtschaftswissenschaften : Festschrift für Otto Opitz
1
Measuring and managing brands
1
Märkte und Organisationen im Sport : institutionenökonomische Ansätze ; [Arbeitskreis Sportökonomie ... Beiträge seiner Bayreuther Sitzung vom Mai 1998]
1
Neue Ansätze in Markenforschung und Markenführung
1
Online-Forschung 2007 : Grundlagen und Fallstudien
1
Operations Management in Theorie und Praxis : aktuelle Entwicklungen des Industriellen Managements ; Festschrift zum 65. Geburtstag von Karl-Werner Hansmann
1
Orientierung für ein neues Europa durch Markt- und Sozialforschung : soziale Beziehungen, wirtschaftliche Verflechtungen, politische Verantwortung; [Vorträge der gemeinsamen Tagung des Arbeitskreises Deutscher Marktforschungsinstitute (ADM) ... "Soziale Beziehungen, wirtschaftliche Verflechtungen, politische Verantwortung: Orientierung für ein neues Europa durch Markt- und Sozialforschung", den 30. Oktober 1992 im Wissenschaftszentrum Bonn/Bad Godesberg]
1
Perspektiven des Dienstleistungsmarketing : Ansatzpunkte für Forschung und Praxis
1
Product research : the art and science behind successful product launches
1
Quantitative Marketingforschung in Deutschland : Festschrift für Klaus Peter Kaas zum 65. Geburtstag
1
Quantitative marketing and marketing management : marketing models and methods in theory and practice ; dedicated to Udo Wagner
1
Quantitative marketing techniques and analyses
1
Schwerpunkt: Neuroökonomie, Neuromarketing und Neuromarktforschung : mit weiteren Beiträgen über Messen und Befragen, Treiberanalysen, ökonometrisches Modeling und Verkehrsmittelwerbung
1
Strukturanpassungen der Land- und Ernährungswirtschaft in Mittel- und Osteuropa : vom 30. September bis 2. Oktober 1992 in Rostock
1
more ...
less ...
Source
All
ECONIS (ZBW)
66
Showing
1
-
10
of
66
Sort
relevance
articles prioritized
date (newest first)
date (oldest first)
1
Wege zu besserem Kundenverständnis : hybride Verfahren der Conjoint Analyse
Horneber, Christian
- In:
Kapital, Kompetenz, Konflikte
,
(pp. 57-77)
.
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003753678
Saved in:
2
Developments in conjoint analysis
Rao, Vithala R.
- In:
Handbook of marketing decision models
,
(pp. 23-53)
.
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003755258
Saved in:
3
The marketing advantages of strong brands
Hoeffler, Steve
;
Keller, Kevin Lane
-
2009
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003784505
Saved in:
4
Dimensions of brand personality
Aaker, Jennifer
-
2009
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003784566
Saved in:
5
A re-examination of the generalizability of the Aaker brand personality measurement framework
Austin, Jon R.
;
Siguaw, Judy A.
;
Mattila, Anna S.
-
2009
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003784573
Saved in:
6
Why brands grow
Baldinger, Allan L.
;
Blair, Edward
;
Echambadi, Raj
-
2009
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003784822
Saved in:
7
Brand Trust Measurement : die Erforschung der "Marke als Vertrauensanker"
Ahlert, Dieter
- In:
Neue Ansätze in Markenforschung und Markenführung
,
(pp. 51-58)
.
2005
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003323998
Saved in:
8
Methoden zur Messung von Präferenzen für Innovationen
Sattler, Henrik
- In:
Innovation und Institution : [67. Jahrestagung des …
,
(pp. 154-176)
.
2006
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003315657
Saved in:
9
Commercial use of conjoint analysis : a survey
Cattin, Philippe
;
Wittink, Dick R.
-
2009
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003794512
Saved in:
10
Questionnaire design and scale development
Malhotra, Naresh K.
- In:
The handbook of marketing research : uses, misuses, and …
,
(pp. 83-94)
.
2006
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003420103
Saved in:
1
2
3
4
5
6
7
Next
Last
Results per page
10
25
50
100
250
A service of the
zbw
×
Loading...
//-->