Showing 1 - 10 of 180
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011433540
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011543064
Introduction -- Brand identity and brand image -- Brand associations -- Brand personality -- Brand authenticity -- Perceived brand differentiation -- Attitudes toward the brand -- Experiential consumption with brands -- Consumers' emotions toward the brand -- Attachment to the brand --...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011545632
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011413913
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011415129
Die vorliegende Arbeit untersucht empirisch die Effekte von nicht-finanziellen Zielen von Eigentümern von Familienunternehmen auf die finanzielle Leistung von Familienunternehmen. Um die nicht-finanziellen Ziele abzubilden wurde das Socioemotional Wealth (SEW) Model herangezogen. Während das...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011481470
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011508540
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011508783
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011521963
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011531130