Showing 1 - 10 of 28,640
Überlegungen und einer umfangreichen empirischen Erhebung in Brasilien, China, Deutschland, Russland und den USA, welche …Die Marke ist der bedeutendste Vermögenswert vieler Unternehmen. Durch die Globalisierung der wirtschaftlichen … Konsequenzen sich aus der Marktheterogenität für die Wahrnehmung und Beurteilung und damit für das Markenimage von Automarken …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010442748
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003578592
the BRIC Markets as Foundation for Successful Marketing -- 4: China: Dancing with the Red Dragon -- 4.1 Introduction -- 4 … Structure in China -- 4.6 Not to Be Missed: China´s Emerging Middle Class -- 4.7 Overall Segmentation of the Chinese Market -- 4 ….8 Major Influence Factors on Consumer Behavior in China -- 4.8.1 Collectivism and Traditional Orientation -- 4.8.2 Status …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014275769
In the Brazilian market it is possible to observe local entrepreneurs using foreign names, for example, the case of the clothing brand called John John Denim, that among other things uses international celebrities like Zac Efron for its marketing campaigns. The society has an enormous...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012899017
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011760489
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002570489
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009745433
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003551957