Showing 1 - 10 of 2,219
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004926089
Philosophical notion and framework of the book -- Turbulent Chinese business environment -- Constructs and constituents of core competences -- Conversation with senior Chinese business executives -- A structured survey in Beijing, Tianjin and Shenzhen -- Creation of strategic flexibility and...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003348524
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003458206
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003494227
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011433932
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002956696
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001876051
perspectives of international marketing : standardization versus adaptation / Zuohao Hu -- 4. Characteristics and formation …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013181513
-- Vier Stufen: wie Künstliche Intelligenz sich entwickelt -- KI im Marketing, das Beste seit geschnitten Brot -- „Copy …: die Hochzeit von Online und Offline im Lebensmittelhandel -- Das Konsumverhalten ändert sich – Marketing deshalb auch … -- Schön verwöhnt in China: besser, frischer, schneller -- Die digitale Revolution lässt auch Neues im Marketing entstehen: ein …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012403090
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004076481