Showing 1 - 10 of 36,504
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011643911
Service Economy markets are emerging globally as increasingly interconnected (Levitt, 1981), dynamic and continuously developing.A growing number of services in all production sectors can be detected, and the classical dichotomy between goods and services is disintegrating and losing...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013114344
In indirekten Distributionskanälen agierende Unternehmen fragen sich zunehmend, inwieweit vertikale Wettbewerber von ihren Investitionen in Kundenloyalität profitieren. Sabine Hollmann leitet Hypothesen zur Wechselwirkung von Marken- und Händlerloyalität sowie deren Wirkung auf die Intention...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014015708
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009517398
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003731564
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000669820
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002214082
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001352258