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Undetermined
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Article
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Journal
1
Type of publication (narrower categories)
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Conference proceedings
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49,504
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Graue Literatur
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Working Paper
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Hochschulschrift
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Sammelwerk
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Aufsatzsammlung
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Bibliography included
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Sammlung
309
Konferenzschrift
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Case study
250
Fallstudie
250
Lehrbuch
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Textbook
199
Amtsdruckschrift
198
Government document
198
Reprint
184
Systematic review
75
Übersichtsarbeit
75
Statistik
71
Statistics
62
Handbook
56
Handbuch
56
Forschungsbericht
52
Ratgeber
52
Market information
50
Marktinformation
50
Guidebook
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Glossar enthalten
44
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Undetermined
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Wildner, Raimund
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Bockelmann, Anna-Christina
2
Gräbe, Sylvia
2
Gázquez-Abad, Juan Carlos
2
Hansen, Ursula
2
Kucharzewski, Irmgard
2
Leitschuh, Heike
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Martínez-López, Francisco J.
2
Schrader, Ulf
2
Spies-Wallbaum, Holger
2
Zepf, Christian
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Achen, Matthias
1
Adelhardt, Anton
1
Ailawadi, Kusum L.
1
Alwitt, Linda F.
1
Amel, Dean F.
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Ankiel-Homa, Magdalena
1
Antonides, Gerrit
1
Arnold, Todd J.
1
Askegaard, Søren
1
Babin, Barry J.
1
Balderjahn, Ingo
1
Basaure, Arturo
1
Belina, Peter
1
Bohlin, Erik
1
Bohn, Susanne
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Bossert, Leonie
1
Bradlow, Eric T.
1
Breitzmann, Karl-Heinz
1
Brilon, Werner
1
Brown, James
1
Brömmelmeyer, Christoph
1
Bälz, Moritz
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Böckermann, Gregor
1
Böhm, Justus
1
Börsch-Supan, Axel
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Cafferata, Patricia
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Campagne, Pierre
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Caru, Antonella
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Chadraba, Petr
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Gesellschaft für Konsum-, Markt- und Absatzforschung
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American Marketing Association
6
Deutscher Dialogmarketing Verband
6
European Society for Opinion and Marketing Research
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International Telecommunications Society
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Springer Fachmedien Wiesbaden
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American Council on Consumer Interests
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European Association of Agricultural Economists
2
European Marketing Academy
2
Evangelische Akademie Tutzing
2
Hans-Böckler-Stiftung / Arbeitsgruppe Klima, Umwelt, Zukunft
2
International Association for Research in Economic Psychology
2
Runder Tisch Kommunikationsstrategien zur Einführung des Euro <1996, Brüssel>
2
Wissenschaftliche Gesellschaft für Marketing und Unternehmensführung
2
AMCIS <15, 2009, San Francisco, Calif.>
1
Academy of Marketing Science / Annual Conference <2012, New Orleans, La.>
1
Advertising and Consumer Psychology Conference <23, 2004, Montréal>
1
Advertising and Consumer Psychology Conference <4, 1985, Chicago, Ill.>
1
Allgemeine Gesellschaft für Philosophie in Deutschland
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American Psychological Association
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Attac Deutschland
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Australien / Productivity Commission
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Bargeldsymposium <2., 2014, Frankfurt am Main>
1
Bund der Versicherten
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Bundesverband der Selbständigen
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Cash in East Asia <Veranstaltung> <2016, Ludwigshafen am Rhein>
1
Center for International Research in Consumers Location and Their Environments
1
Centre Interuniversitaire de Formation Permanente <Charleroi>
1
Conference on Advertising and Consumer Psychology <2, 1983, Chicago, Ill.>
1
Conference on Marketing and Business Strategies for Central and Eastern Europe <12, 2004, Wien>
1
Conferencia Latinoamericana <4, 1997, Rio de Janeiro>
1
Congrès des Economistes Belges de Langue Française <11, 1994, Louvain-la-Neuve>
1
Consiglio nazionale delle ricerche / Progetto finalizzato trasporti
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Consumer Behavior in Tourism Symposium <2011, Bruneck>
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Cultural Perspectives in Marketing Conference <2010, Lille>
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DePaul University / College of Commerce
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Deutsch-Japanischer Wirtschaftskreis
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Deutsche Bundesbank
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Deutsche Landwirtschafts-Gesellschaft
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Bericht der GfK-Tagung : vom ...
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Journal of business research : JBR
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Research
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Arbeitspapier
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Arbeitspapier / Wissenschaftliche Gesellschaft für Marketing und Unternehmensführung
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AGROPOLIS : Sciences sociales
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Acta Universitatis Lodziensis / Folia oeconomica
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Annales d'économie et de statistique
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Beiträge zur ... Wissenschaftstagung des Bundes der Versicherten
1
Beiträge zur Theorie und Praxis starker Nachhaltigkeit
1
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Consumption and public life
1
Diskussionsbeiträge des Fachbereichs Wirtschaftswissenschaft der Freien Universität Berlin
1
ESOMAR publication series
1
Editions Loisirs et Pédagogie / apprendre
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Ergebnisse
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Ethische Ökonomie : Beiträge zur Wirtschaftsethik und Wirtschaftskultur
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Financial and monetary policy studies
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Franconia : Beihefte zum Jahrbuch für fränkische Landesforschung
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GDI-Schriften / Gottlieb-Duttweiler-Institut
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Gesprächskreis Arbeit und Soziales / Forschungsinstitut der Friedrich-Ebert-Stiftung, Abt. Arbeits- und Sozialforschung
1
Hallesche Studien zu Wirtschaft und Gesellschaft
1
Initiativen zum Umweltschutz
1
International journal of consumer studies
1
Jahrestagung der Gesellschaft für Wirtschafts- und Sozialwissenschaften des Landbaues e.V
1
Journal of Islamic marketing : JIMA
1
Journal of banking & finance
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Journal of consumer behaviour : an international research review
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Jugend 2007: eine Generation pragmatischer Verbraucher : Tagung 2007 der GfK-Nürnberg e.V. ; [Bericht der GfK-Tagung vom 15 Juni 2007 im CongressCenter Nürnberg]
Wildner, Raimund
(
contributor
)
-
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009510498
Saved in:
2
Wie lassen sich Marken im demographischen Wandel führen? : Markendialog Februar 2008
Lips, Peter
(
ed.
)
-
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003738747
Saved in:
3
Special section articles on National
Brand
& Private Label Marketing International Conference, 2014
Martínez-López, Francisco J.
(
ed.
);
Brown, James
(
ed.
); …
-
International Conference on National Brand & Private …
-
2017
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011629463
Saved in:
4
Erfolgsstrategien für die Mitte - Perspektiven aus Marktforschung, Praxis und Wissenschaft : Dokumentation des Führungsgesprächs vom 7. November 2008
Greven, Gunther
(
contributor
)
-
2009
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013330220
Saved in:
5
Seminar on Children and Young People: Are They the New Consumers? : Milan (Italy), 11th - 13th March 1992
1992
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000849848
Saved in:
6
Frontrunners or copycats?
Tufte, Birgitte
(
contributor
)
-
2005
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002797387
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7
International
brand
management : Dokumentation des Workshops vom 1. Dezember 1995
Meffert, Heribert
(
contributor
)
-
1996
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013330151
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8
Haushaltswissenschaftliche Erklärungsmodelle für die Verfügbarkeit und Verwendung von Ressourcen in Haushalten mit Kindern
Karg, Georg
(
ed.
)
-
1992
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013354786
Saved in:
9
Consumer interests annual : ... annual conference of the American Council on Consumer Interests
American Council on Consumer Interests
-
Columbia, Mo. : ACCI
-
40.1994 - 46.2000
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000536855
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10
Transportation and general equilibrium models : proceedings of the Venice workshop, May 1993
Roson, Roberto
(
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1993
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000907016
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