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Hochschulschrift
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Thesis
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Language
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English
20
German
17
Author
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Evanschitzky, Heiner
24
Ahlert, Dieter
16
Backhaus, Christof
6
Kenning, Peter
6
Blut, Markus
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Woisetschläger, David
4
Berentzen, Johannes
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Plassmann, Hilke
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Benoit, Sabine
1
Bottomley, Paul
1
Böttger, Tim
1
Dizdarevic, Amela
1
Eistert, Carolin
1
Emrich, Oliver
1
Farrell, Andrew
1
Heidebur, S.
1
Hesse, Josef
1
Holzmüller, Hartmut H.
1
Hubert, Anita Mirja
1
Hubert, Marco
1
Iyer, Gopalkrishnan R.
1
Javornik, Ana
1
Krey, Nina
1
Lemon, Katherine N.
1
Lentz, Patrick
1
Logkizidou, Maria
1
Malhotra, Neeru
1
Marck, Michael
1
McLean, Graeme J.
1
Michaelis, M.
1
Michaelis, Manuel
1
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Institution
All
Bundesverband des Deutschen Textil-Einzelhandels
1
Institut für Handelsmanagement <Münster (Westf)>
1
Institut für Handelsmanagement und Netzwerkmarketing <Münster (Westf)>
1
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All
Journal of business research : JBR
4
IMADI.net-Projektbericht
3
Journal of retailing
3
Internetökonomie und Hybridität
2
Journal of service research : JSR
2
Marketing review St. Gallen : Marketingfachzeitschrift für Theorie & Praxis
2
BTE-Fachdokumentation
1
Dienstleistungsmarken : Forum Dienstleistungsmanagement
1
Distribution & Handel
1
Electronic retailing
1
Handelsforschung
1
Handelsmarken : Zukunftsperspektiven der Handelsmarkenpolitik
1
Industrial marketing management : the international journal for industrial and high-tech firms
1
International journal of research in marketing : IJRM ; official journal of the European Marketing Academy
1
Internetökonomie : ein interdisziplinärer Beitrag zur Erklärung und Gestaltung hybrider Systeme
1
Journal of marketing
1
Journal of relationship marketing : innovations & enhancements for customer service, relations & satisfaction
1
Journal of retailing and consumer services
1
Journal of the Academy of Marketing Science
1
Marketing : ZFP ; journal of research and management
1
Marketing letters : a journal of research in marketing
1
Schwerpunkt: Neuroökonomie, Neuromarketing und Neuromarktforschung : mit weiteren Beiträgen über Messen und Befragen, Treiberanalysen, ökonometrisches Modeling und Verkehrsmittelwerbung
1
The journal of product innovation management : an international publication of the Product Development & Management Association
1
Transfer, Werbeforschung & Praxis : Zeitschrift für Werbung, Kommunikation und Markenführung
1
Wie Marken wirken : Impulse aus der Neuroökonomie für die Markenführung
1
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Die Erfüllung von Kundenbedürfnissen als Determinante der Kundenzufriedenheit im Electronic Shopping
Ahlert, Dieter
;
Evanschitzky, Heiner
;
Hesse, Josef
- In:
Electronic retailing
,
(pp. 163-190)
.
2002
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001679103
Saved in:
2
Der hybride Konsument
Evanschitzky, Heiner
;
Ahlert, Dieter
- In:
Internetökonomie : ein interdisziplinärer Beitrag zur …
,
(pp. 23-43)
.
2006
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003308411
Saved in:
3
Das Preiswissen deutscher Kunden: eine international vergleichende Status Quo-Analyse
Ahlert, Dieter
;
Kenning, Peter
;
Evanschitzky, Heiner
; …
- In:
Handelsforschung
19
(
2005
),
pp. 259-277
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003287997
Saved in:
4
Zahlungsbereitschaft im Online-Handel : eine empirische Untersuchung mittels der Conjoint-Analyse
Ahlert, Dieter
;
Evanschitzky, Heiner
;
Thesing, M.
-
2006
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003463353
Saved in:
5
Consumer trial, continuous use, and economic benefits of a retail service innovation : the case of the personal shopping assistant
Evanschitzky, Heiner
;
Iyer, Gopalkrishnan R.
;
Pillai, …
- In:
The journal of product innovation management : an …
32
(
2015
)
3
,
pp. 459-475
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011441406
Saved in:
6
Behavioral appeals to influence product return behavior : theoretical foundations and experimental applications
Pfrang, Thilo
-
2015
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011481414
Saved in:
7
Retail format selection in on-the-go shopping situations
Benoit, Sabine
;
Evanschitzky, Heiner
;
Teller, Christoph
- In:
Journal of business research : JBR
100
(
2019
),
pp. 268-278
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012023802
Saved in:
8
Elevating shopping experiences through digital technologies : the case of retail agglomerations
Dizdarevic, Amela
;
Evanschitzky, Heiner
;
Backhaus, Christof
- In:
Marketing review St. Gallen : Marketingfachzeitschrift …
35
(
2018
)
6
,
pp. 34-41
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012003310
Saved in:
9
Why museological merchandise displays enhance luxury product evaluations : an extended art infusion effect
Logkizidou, Maria
;
Bottomley, Paul
;
Angell, Rob
; …
- In:
Journal of retailing
95
(
2019
)
1
,
pp. 67-82
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012102923
Saved in:
10
Hedonic shopping motivations in collectivistic and individualistic consumer cultures
Evanschitzky, Heiner
;
Emrich, Oliver
;
Sangtani, Vinita
; …
- In:
International journal of research in marketing : IJRM ; …
31
(
2014
)
3
,
pp. 335-338
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010427980
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