Showing 1 - 10 of 9,136
values in e-commerce platforms and rating web sites. By means of a field experiment that exogenously manipulates prior …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011705566
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012405755
We present an online experiment in which we investigate the impact of perceived social acceptability on online hate …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011796246
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012631383
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012505278
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011634055
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012022536
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010396114
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012179384
Soziale Interaktionen haben einen wesentlichen Einfluss auf die von Konsumenten präferierten Marken, ihre Kaufentscheidungen, auf die empfundenen Emotionen während des Kaufprozesses sowie zukünftige Konsumabsichten. Gleichwohl beschränken sich diese Interaktionen nicht nur auf die reale...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009664307