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~type_genre:"Aufsatz im Buch"
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Wertorientierte Gestaltung von...
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Customer satisfaction
Beziehungsmarketing
3,386
Relationship marketing
3,386
Shareholder Value
788
Shareholder value
788
Deutschland
770
Germany
768
Theorie
713
Theory
713
Consumer behaviour
416
Konsumentenverhalten
416
Customer value
306
Kundenwert
306
Kundenzufriedenheit
257
Marketing management
245
Marketingmanagement
245
Lieferantenmanagement
237
Supplier relationship management
237
USA
212
United States
212
Social Web
211
Social web
211
E-commerce
210
Electronic Commerce
210
Dienstleistungsqualität
183
Service quality
183
Corporate Governance
169
Corporate governance
169
Customer integration
158
Kundenintegration
158
Brand management
149
Markenführung
149
Strategisches Management
135
Strategic management
134
Innovation management
128
Innovationsmanagement
128
Stakeholder
122
Internet marketing
114
Online-Marketing
114
Controlling
112
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less ...
Online availability
All
Undetermined
41
Free
2
Type of publication
All
Article
255
Book / Working Paper
2
Type of publication (narrower categories)
All
Aufsatz im Buch
Fallstudiensammlung
Mikroform
Article in journal
4,280
Aufsatz in Zeitschrift
4,280
Book section
255
Hochschulschrift
126
Thesis
101
Graue Literatur
93
Non-commercial literature
93
Arbeitspapier
59
Working Paper
59
Conference paper
43
Konferenzbeitrag
43
Case study
29
Fallstudie
29
Aufsatzsammlung
25
Collection of articles of several authors
25
Sammelwerk
25
Ratgeber
17
Guidebook
16
Lehrbuch
5
Reprint
5
Textbook
5
Collection of articles written by one author
4
Sammlung
4
Handbook
3
Handbuch
3
Konferenzschrift
3
Bibliografie
2
Conference proceedings
2
Elektronischer Datenträger
2
Accompanied by computer file
1
Bibliografie enthalten
1
Bibliography included
1
Checkliste
1
Elektronischer Datenträger als Beilage
1
Festschrift
1
Forschungsbericht
1
Interview
1
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Language
All
English
133
German
124
Author
All
Homburg, Christian
8
Töpfer, Armin
7
Stock-Homburg, Ruth
5
Krafft, Manfred
4
Lüers, Thomas
4
Matzler, Kurt
4
Pepels, Werner
4
Bruhn, Manfred
3
Gouthier, Matthias H. J.
3
Götz, Oliver
3
Günter, Bernd
3
Hinterhuber, Hans H.
3
Kühlborn, Sven
3
Piller, Frank T.
3
Stahl, Heinz K.
3
Stauss, Bernd
3
Aggarwal, Anu Gupta
2
Backhaus, Klaus
2
Blache, Raimund
2
Bubmann, Christoph
2
Bucerius, Matthias
2
Coenen, Christian
2
Fuchs, Oliver A.
2
Fürst, Andreas
2
Georgi, Dominik
2
Gerpott, Torsten J.
2
Griffin, Abbie
2
Hoyer, Wayne D.
2
Hüttel, Björn Armin
2
Jensen, Ove
2
Klenk, Peter
2
Lee, Su-fang
2
Lingenfelder, Michael
2
Lux, Heinz-Günter
2
Perz, Mario
2
Reinartz, Werner J.
2
Silvestri, Cecilia
2
Aakash, Aakash
1
Achimba, Clement
1
Ahlert, Dieter
1
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Kundenzufriedenheit : Konzepte - Methoden - Erfahrungen
31
Handbuch Kundenmanagement : Anforderungen, Prozesse, Zufriedenheit, Bindung und Wert von Kunden
10
Grundlagen des CRM : Strategie, Geschäftsprozesse und IT-Unterstützung
4
Service Excellence als Impulsgeber : Strategien - Management - Innovationen - Branchen ; Bernd Stauss zum 60. Geburtstag
4
Erfolgsfaktor Kundenzufriedenheit : Handbuch für Strategie und Umsetzung
3
Handbook of research on customer engagement
3
Kundenorientierte Unternehmensführung : Kundenorientierung - Kundenzufriedenheit - Kundenbindung
3
Aktuelle Entwicklungen im Dienstleistungsmarketing
2
Brand, Label, and Product Intelligence : Second International Conference, COBLI 2021
2
Corporate Shared Services : Bereitstellung von Dienstleistungen im Konzern
2
Customer Management : Vertriebs- und Servicekonzepte der Zukunft
2
Customer-centric marketing strategies : tools for building organizational performance
2
Design thinking : integrating innovation, customer experience and brand value
2
Effektives Customer Relationship Management : Instrumente - Einführungskonzepte - Organisation
2
Effektives Customer Relationship Management : Instrumente, Einführungskonzepte, Organisation
2
Erfolg durch Dienen? : Beiträge zur wertsteigernden Führung von Dienstleistungsunternehmen
2
Handbuch Kundenbindungsmanagement : Strategien und Instrumente für ein erfolgreiches CRM
2
Handbuch Vertriebs-Exzellenz im Asset Management : institutionelle Anleger gewinnen und binden
2
Interdisciplinary management research XVI ; 1
2
Investitionsgüter- und High-Tech-Marketing (ITM) : erprobte Instrumentarien, Erfolgsbeispiele, Problemlösungen
2
Kundenorientierung im Touristikmanagement
2
Marketing in the new global order : challenges and opportunities
2
Proceedings of the IWEMB 2019 : Third International Workshop on Entrepreneurship in Electronic and Mobile Business : Vestfold, Norway, September 30-October 1, 2019
2
Quantitative marketing and marketing management : marketing models and methods in theory and practice ; dedicated to Udo Wagner
2
Recent developments in Vietnamese business and finance
2
Service Value als Werttreiber : Konzepte, Messung und Steuerung
2
Strategies and tools for managing connected consumers
2
The future opportunities and challenges of business in digital era 4.0 : proceedings of the 2nd International Conference on Economics, Business and Entrepreneurship (ICEBE 2019), Bandar Lampung, Indonesia, 1 November, 2019
2
Three essays on success factors of digital and non-digital services
2
3rd International Conference on Global Interdependence and Decision Sciences, December 28-30, 2009, Hyderabad, India
1
AI-driven intelligent models for business excellence
1
Accounting in networks
1
Advances in applied business research : the L.A.B.S. initiative
1
Advances in services innovations
1
Aktuelle Forschungsfragen im Dienstleistungsmarketing : [Workshop Dienstleistungsmarketing 2008]
1
Analyzing the strategic role of social networking in firm growth and productivity
1
Artificial intelligence and digital diversity inclusiveness in corporate restructuring
1
Betriebswirtschaftslehre und betriebliche Praxis : Festschrift für Horst Seelbach zum 65. Geburtstag
1
Branding and sustainable competitive advantage : building virtual presence
1
Bringing the Soul Back to Marketing : Proceedings of the 2023 AMS World Marketing Congress, Canterbury, UK, July 11-14, 2023
1
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1
Customer value management of sports events
Pechlaner, Harald
;
Helfricht, Matthias
;
Raich, Frieda
; …
- In:
Sport and tourism : 53st congress 2003, Athens, Greece
,
(pp. 231-245)
.
2003
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002108988
Saved in:
2
Kundenorientierte Unternehmensführung als Managementherausforderung
Greve, Goetz
- In:
Kundenorientierte Unternehmensführung : Konzept und …
,
(pp. 3-32)
.
2010
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003981023
Saved in:
3
Die Relevanz des Kundenbindungsmanagements für das Customer Relationship Management (CRM)
Heering, Johannes
- In:
Aktuelle Entwicklungen im Dienstleistungsmarketing
,
(pp. 135-190)
.
2009
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003916189
Saved in:
4
Der Einfluss des Shopping Value auf die differenzierende Wirkung von Einkaufserlebnissen : eine empirische Analyse
Schwertfeger, Marko
;
Geigenmüller, Anja
- In:
Customer Experience : Forum Dienstleistungsmanagement
,
(pp. 273-292)
.
2012
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009550165
Saved in:
5
Enhancing financial performance : the power of customer metrics
Kumar, V.
;
Umashankar, Nita
- In:
Handbook of marketing and finance
,
(pp. 9-42)
.
2012
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009552536
Saved in:
6
Der Zusammenhang zwischen Kundennähe, Kundenzufriedenheit und Kundenbindung sowie deren Erfolgswirkungen
Krafft, Manfred
;
Götz, Oliver
- In:
Grundlagen des CRM : Strategie, Geschäftsprozesse und …
,
(pp. 213-246)
.
2011
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008857601
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7
Customer value from a customer perspective : a comprehensive review
Graf, Albert
;
Maas, Peter
- In:
Service Value als Werttreiber : Konzepte, Messung und …
,
(pp. 59-87)
.
2014
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010359525
Saved in:
8
Die Customer-based View der Unternehmung
Matzler, Kurt
;
Stahl, Heinz K.
;
Hinterhuber, Hans H.
- In:
Kundenorientierte Unternehmensführung : …
,
(pp. 3-31)
.
2009
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003786477
Saved in:
9
Kundenzufriedenheit und Kundenwert
Stahl, Heinz K.
;
Hinterhuber, Hans H.
;
Friedrich von …
- In:
Kundenorientierte Unternehmensführung : …
,
(pp. 247-266)
.
2009
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003786574
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10
Reframing customer value in a service-based paradigm : an evaluation of a formative measure in a multi-industry, cross-cultural context
Ruiz, David Martín
;
Gremler, Dwayne D.
;
Washburn, Judith H.
- In:
Handbook of partial least squares : concepts, methods …
,
(pp. 535-566)
.
2010
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003944669
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