Showing 1 - 10 of 5,683
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003465710
Tara Ebert investigates what trust building measures in the banking industry should comprise. The author presents new and analytical insights which can be employed to deduce better targeted marketing implications for consumer trust building by banks. Dr. Tara Ebert promovierte bei Prof. Dr....
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013522850
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003804051
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011719664
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009767279
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012798172
Zwischen 50% und 80% der unzufriedenen Kunden beschweren sich in der Regel nicht direkt beim Unternehmen, sondern geben eventuelle negative Erfahrungen direkt an Freunde und Bekannte weiter. Hierdurch wird den Unternehmen letztlich die Möglichkeit der Einflussnahme genommen. Dabei ist jedoch...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013516827