Showing 1 - 10 of 3,033
The internet offers market researchers a broad variety of possibilities to gather information and insights. Online surveys and online observations are to commonly used research methods. In this article, both methods are being compared and their possible value proposition in terms of brand...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010352742
Vvorliegende Artikel diskutiert Lösungsansätze amerikanischer und englischer Psychometriker zu den Problemen mit traditionellen Ratingskalen.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10005840566
Jeder Konsument, der mit offenen Augen und Ohren durch einen Supermarktgeht, wird damit konfrontiert: Sonderpreise, Gewinnspiele, Warenproben, Verkostungsstände, Bonuspackungen und vieles mehr. Es handelt sich hierbei umAktivitäten, die meist von den Herstellern der Produkte initiiert wurden...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10005862891
Eine hohe pharmakologische Überlegenheit ist eine wesentliche, jedoch nichtdie einzig bestimmende Voraussetzung für den Erfolg eines innovativenWirkstoffes.• Zur Realisierung der pharmakologisch begründeten Erwartungen in dasMedikament ist der Einsatz eines fortschrittlichen...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10005865456
The practice of marketing has significantly changed among companies operating in Hungary since the economic transition … with new emphasis, marketing activities and expectations have been emerged. This paper analyzes the role and significance … of marketing in corporate practices; undercover the most important activities of marketing managers in current business …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011399112
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009764573
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011407173
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010189568
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011934543
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012126183