Showing 1 - 10 of 3,233
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011561227
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012618292
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011721251
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011647866
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012201008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011753466
the innovating firm invests in marketing, so that consumers become aware of the newly developed product. Firms first … theoretical model are that both the marketing of a product innovation and a firm?s propensity to introduce an innovation decrease … a positive effect on product innovation and marketing effort. These findings are tested empirically using survey data …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010297768
marketing methods. We find that the determinants of a firm?s propensity to introduce technological and non …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010297939
Die Reformhausbranche ist im Umbruch - bedingt nicht zuletzt durch den gegenwärtigen Boom im Markt für Bio-Produkte und Naturkosmetik. "Bio ist jetzt Mainstream. Das ist unser Problem", fasst so auch E. Perlinger, Vorstand der Neuform Vereinigung Deutscher Reformhäuser, zusammen (zitiert nach...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010299869
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010300987