Showing 1 - 10 of 1,652
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011558754
Digitalization is a set part of today's society and even luxury brands feel the increasing need of a digital presence. More than half of all consumers of luxury goods buy them online on a regular basis. The luxury fashion brand Chanel still abstains from offering their most important items in...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014565215
Aktuelle Forschungsstudien betrachten im Kontext von Suffizienz und Marketing aktuell vor allem den Einsatz in Unternehmen selbst und weniger die Wirkung von Marketingmaßnahmen auf die Konsumenten. So gibt es etwa erste Studien dazu warum und wie kommerzielles Marketing suffizienzfördernden...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014000470
Since the Sarbanes-Oxley Act was passed in 2002, it has become commonplace in the advertising industry to use creativity-award-show prizes instead of gross income figures to attract new customers. Therefore, achieving a top creativity ranking and winning creativity awards have become high...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010421370
Die ifo Preiserwartungen sind ein zuverlässiger Frühindikator zur Prognose der sektorspezifischen Preisentwicklung. Zudem ist der ifo Indikator in der Lage, die Kernrate der deutschen Inflation treffsicherer vorherzusagen als ein einfaches Referenzmodell. Nach den jüngsten...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011694111
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000882954
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000883155
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000883624
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000883638
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000887286