Showing 1 - 10 of 7,271
Many firms have introduced internet-based customer self-service applications, such as online payments or brokerage services. Despite high initial signup rates, not all customers actually shift their dealings online. We investigate whether the multi-stage nature of the adoption process (an...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014026643
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000564872
Zwischen 50% und 80% der unzufriedenen Kunden beschweren sich in der Regel nicht direkt beim Unternehmen, sondern geben eventuelle negative Erfahrungen direkt an Freunde und Bekannte weiter. Hierdurch wird den Unternehmen letztlich die Möglichkeit der Einflussnahme genommen. Dabei ist jedoch...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013516827
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000646036
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001629865
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001490334
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001790196
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003204117