Showing 1 - 10 of 5,711
Die vorliegende Studie untersucht, welche Komponenten der Dienstleistungsqualität einen Einfluss auf die Zufriedenheit und Verhaltensabsichten von Mitgliedern in deutschen Reitvereinen haben. Für diese Untersuchung wird ein Strukturgleichungsmodell aufgestellt und das Partial Least...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009791050
Many firms have introduced internet-based customer self-service applications, such as online payments or brokerage services. Despite high initial signup rates, not all customers actually shift their dealings online. We investigate whether the multi-stage nature of the adoption process (an...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014026643
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003355045
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003879294
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003140794
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002749839
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001754354
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012304208
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011653530